افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کاهش تصادفات ریلی به کمترین میزان در دهه گذشته

  • کد خبر : 248909
کاهش تصادفات ریلی به کمترین میزان در دهه گذشته

به گزارش بازار، اولین جلسه ستاد ارتقای ایمنی راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 در سالن جلسات ساختمان مرکزی راه آهن با حضور مدیر کل، معاونین و معاونین راه آهن تشکیل شد. مدیران کل ستاد و مناطق و همچنین اعضای کمیسیون عالی حوادث. مدیر کل راه آهن با اشاره به […]

به گزارش بازار، اولین جلسه ستاد ارتقای ایمنی راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 در سالن جلسات ساختمان مرکزی راه آهن با حضور مدیر کل، معاونین و معاونین راه آهن تشکیل شد. مدیران کل ستاد و مناطق و همچنین اعضای کمیسیون عالی حوادث.

مدیر کل راه آهن با اشاره به آمار سوانح ریلی در 10 سال اخیر گفت: به لطف خداوند و تلاش فراوان همکارانم در ستاد و مناطق به ویژه نیروهای عملیاتی عزیز و همچنین شرکت ها از بخش خصوصی در سه سال اخیر شاهد کاهش مستمر سوانح ریلی بوده ایم و هر چهار هفته یکبار به طور میانگین به سه و نیم تصادف در هفته رسیده ایم که کمترین میزان سوانح ریلی در دهه گذشته است. .

سیدمیاد صالحی تاکید کرد: البته این نتیجه شیرین و مبارک با روی دست گذاشتن حاصل نشد. بلکه با تلاش مضاعف و دقت بیشتر پرسنل عملیاتی در مناطق مختلف از یک سو و با اقدامات زیربنایی مهم از سوی دیگر به لطف تمامی همکاران گرامی در حوزه های مختلف امنیتی، حرکتی، خطی اجرا شده است. ، ناوگان، ستاد، پلیس، امنیت و … قدردانی و قدردانی می کنم.

رئیس هیئت مدیره راه آهن اضافه کرد: یکی از اقدامات کلیدی در سال گذشته بهبود وضعیت ترمز 8 هزار واگن باری بود که به گفته کارشناسان و همچنین نیروهای محترم عملیاتی اتفاق بزرگی بود و در به نوعی انقلابی در حوزه امنیت و ناوگان. زیرا این امر رایج شده است که بخشی از واگن های شبکه سال ها بدون ترمز و با دریچه بسته در شبکه ریلی تردد می کردند و حتی بر این اساس قوانین گردش وضع شد که متاسفانه به درستی اجرا نشد یک کابوس برای لکوموتیورانان خوشبختانه این اتفاق که در نگاه اول غیرممکن به نظر می رسید سال گذشته با نظارت و تلاش مستمر و تخصیص هزینه های لازم انجام شد و امیدواریم دیگر شاهد چنین مشکلی نباشیم.

همچنین در این جلسه گزارشی از نتایج مرحله اول بررسی های انجام شده در مورد سبک زندگی برخی از فعالان ارائه شد.

مدیر کل راه آهن در این خصوص گفت: تلاش برای اصلاح سبک زندگی همکاران و حفظ حرمت و حرمت آنان از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار اداره کل ترافیک و ترافیک، اداره کل راه آهن قرار گیرد. کشش. و اداره کل امنیت

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر ارتقای سطح معیشت کارکنان راه آهن گفت: آیین نامه مسافت طی سالیان متمادی بر اساس یک مقدار مشخص و ثابت بود اما از سال 1401 با اصلاح مسافت پیموده شده این میزان با فرمولی به تصمیمات افراد بستگی داشت و با افزایش سنوات به صورت خودکار افزایش می یابد و امسال نیز پرسنل واجد شرایط افزایش مسافت پیموده شده را دریافت کردند.

سید میعاد صالحی تاکید کرد: برای مشکلات کارهای عملیاتی از جمله دوری از خانواده و کار شبانه باید اقدامات مناسبی انجام شود. از جمله این موارد می توان به ارتقای سطح خدمات اجتماعی و برنامه ریزی برای حضور بیشتر این عزیزان در خانواده اشاره کرد. موضوع ارتقای سطح زندگی کارکنان قطعا نقش مهمی در ایمنی دارد که برای آن تدابیری اندیشیده شده و قصد داریم این روند را ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.