افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

کاهش تاریخی کارمزدهای اتریوم همزمان با برداشت میلیون‌ها دلار در 4 روز متوالی از صندوق‌های ETF اسپات اتریوم

  • کد خبر : 308218
کاهش تاریخی کارمزدهای اتریوم همزمان با برداشت میلیون‌ها دلار در 4 روز متوالی از صندوق‌های ETF اسپات اتریوم

دیروز، اتریوم ETF ها را با خروجی ها مشاهده کرد 98.9 میلیون دلار در حالی که ETF BlackRock (ETHA) و Fidelity (FETH) با جریان های قابل توجهی پیشتاز بودند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گفته اسمارتک نیوز، کارمزدهای شبکه اتریوم […]

دیروز، اتریوم ETF ها را با خروجی ها مشاهده کرد 98.9 میلیون دلار در حالی که ETF BlackRock (ETHA) و Fidelity (FETH) با جریان های قابل توجهی پیشتاز بودند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته اسمارتک نیوز، کارمزدهای شبکه اتریوم نیز به دلیل استفاده بیشتر از راه حل های لایه دو و عوامل دیگر به پایین ترین سطح تاریخی خود رسیده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

خروج خالص ETF اتریوم برای چهارمین روز متوالی

روز دوشنبه، صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF)، با خروجی 98.9 میلیون دلار مواجه شدند و چهارمین روز متوالی خروجی خالص ثبت شده است

مطابق با داده های SosoValueGrayscale Ethereum Fund (ETHE)، در میان صندوق های اتریوم، با خروج 210.04 میلیون دلار، تنها صندوقی بود که خروجی ثبت کرد. این صندوق از سه‌شنبه گذشته تاکنون میلیون‌ها دلار خروجی داشته است.

BlackRock Ethereum Fund (ETHA) با 58.17 میلیون دلار جریان خالص ورودی راه را رهبری کرد و پس از آن Fidelity Fund (FETH) با 24.82 میلیون دلارصندوق Onek (ETHV) با 10.91 میلیون دلار و Bitwise Fund (ETHW) با 10.45 میلیون دلار ورودی خالص قرار داده شد.

Grayscale Ethereum Mini Trust نیز 4.9 میلیون دلار ورودی خالص ثبت شده؛ این در حالی است که صندوق فرانکلین (EZET)، تنها 2.52 میلیون دلار ورودی داشت. دو ETF دیگر اسپات اتر که توسط Inosco و 21shares مدیریت می‌شوند، روز دوشنبه شاهد بودند جریان صفر آنها بودند.

بر اساس این داده ها، کل حجم معاملات روزانه ETFهای اسپات اتر در روز دوشنبه بود 773.01 میلیون دلار رسید، در حالی که این رقم در روز جمعه 933.86 میلیون دلار و روز پنجشنبه 955.85 میلیون دلار بود.

از سوی دیگر، 11 صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده، 124.13 میلیون دلار جریان خالص ورودی روز دوشنبه تجربه شد. جریان خالص صندوق بلک راک (IBIT). 205.62 میلیون دلار ثبت شده این ETF تنها صندوقی بود که قادر به ثبت نام بود. صندوق Grayscale (GBTC) همچنین دارای 54.29 میلیون دلار خروج خالص بود، Bitwise Fund (BITB) 21.3 میلیون دلار Fidelity Exit and Fund (FBTC) 5.89 میلیون دلار خروجی خالص ثبت شده

حجم کل معاملات برای ETF های بیت کوین نقطه ای در روز دوشنبه بالاتر بود 2.68 میلیارد دلار در مقایسه با 2.04 میلیارد دلار در روز جمعه و 1.51 میلیارد دلار روز پنجشنبه رسید.

کارمزدهای اتریوم به پایین ترین حد تاریخی می رسد

طبق داده‌های Etherscan، میانگین هزینه شبکه اصلی اتریوم است 4 Gwei، حدود 0.21 دلار و حتی 3 Gwei در حدود 0.14 دلار همچنین برای تعدادی از معاملات وارد شده است. محلول های لایه 2، از جمله خوش بینی، پایه، آربیتروم و خط خطی همچنین هزینه های زیر 0.01 دلار با تجربه

این کاهش هزینه تا حد زیادی به دلیل افزایش است با استفاده از راه حل های مقیاس بندی لایه 2 و تراکنش های حباب معرفی شده در هارد فورک Dencun در ماه مارس اتفاق افتاد.

کاهش کارمزدها منجر به سوزاندن توکن کمتر و تورم شبکه شده است. در ماه گذشته، عرضه شبکه اتریوم به بیش از 60000 اتریومافزایش یافت.

تایید اخیر ETF های نقطه ای اتریوم توسط SEC و تبدیل Grayscale ETHE Fund اقتصاد این اکوسیستم را پیچیده تر کرده است. این ETF ها در چهار روز پس از معامله، بیش از 1 میلیارد دلار ورودی جذب کردند، علیرغم خروج 1.5 میلیارد دلاری از ETHE Grayscale. با این حال، زیرا تمام معاملات به صورت نقدی است سنتی این کار انجام می شود (نه روی بلاک چین) و سکه ها در شکل هستند مانند آن در حال پیشرفت نیستند، همچنین تا حدی بر هزینه های شبکه اتریوم تأثیر گذاشته است.

مسدود کردنمسدود کردن

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-07-30 13:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.