افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

کاهش اعتماد شهروندان صهیونیست به کابینه نتانیاهو – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 305505
کاهش اعتماد شهروندان صهیونیست به کابینه نتانیاهو – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سقوط رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه و افشای اختلاف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با ارتش بر سر چگونگی ادامه جنگ. باعث ایجاد تفرقه در افکار عمومی در سرزمین های اشغالی شده است. بر این اساس آخرین نظرسنجی ها در سرزمین های اشغالی […]

گزارش کردن به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سقوط رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه و افشای اختلاف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با ارتش بر سر چگونگی ادامه جنگ. باعث ایجاد تفرقه در افکار عمومی در سرزمین های اشغالی شده است.

بر این اساس آخرین نظرسنجی ها در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که نیمی از صهیونیست ها به کابینه این رژیم برای انجام آنچه در راستای منافع اسرائیل است اعتماد ندارند.

در میان صهیونیست ها شکاف عمیقی بین احزاب چپ و راست وجود دارد، به گونه ای که افراد راست افراطی بیشتر به کابینه ائتلاف اعتماد می کنند و چپ ها اعتماد کمتری دارند.

در حالی که محبوبیت نتانیاهو پس از حمله 7 اکتبر به شدت کاهش یافته است، سایر سیاستمداران صهیونیست شاهد افزایش رضایت عمومی بوده اند.

یوو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با 61 درصد رضایت عمومی محبوبیت دارد. تپه ها چهره در سرزمین های اشغالی است. تبدیل شود گانتزیکی از مقامات سابق کابینه جنگ که به دلیل اختلافات با نتانیاهو استعفا داد گرفتن کردها نیز با 51 درصد محبوبیت عمومی در جایگاه بعدی قرار دارند.

با این حال، بعید است که هر حزبی بتواند اکثریت کرسی های پارلمان را برای تشکیل کابینه در انتخابات بعدی در سرزمین های اشغالی به دست آورد. بدست آورد آورده از آنجایی که نظام سیاسی رژیم صهیونیستی پارلمانی است، اگر احزاب نتوانند بدست آورد با جمع آوری اکثریت، بزرگترین احزاب شروع به تشکیل کابینه ائتلافی می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.