افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

کانال های واتس اپ میزبان چندین ویژگی جدید هستند

  • کد خبر : 181646
کانال های واتس اپ میزبان چندین ویژگی جدید هستند

به گزارش رکنا به نقل از تک ناک، واتس اپ پس از راه اندازی کانال ها در ژوئن 2023، کم کم تغییرات کوچکی در آنها ایجاد شده است. در آخرین به روز رسانی، مدیران کانال می توانند به روش های جدید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند. کانال های واتس اپ برای ارتباط یک طرفه […]

به گزارش رکنا به نقل از تک ناک، واتس اپ پس از راه اندازی کانال ها در ژوئن 2023، کم کم تغییرات کوچکی در آنها ایجاد شده است. در آخرین به روز رسانی، مدیران کانال می توانند به روش های جدید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند. کانال های واتس اپ برای ارتباط یک طرفه با کاربران معرفی شده است. کاربران می توانند کانال هایی را در واتس اپ دنبال کنند که مطابق با علایق و سرگرمی های آنها باشد.

واتس اپ آپدیت جدیدی را به اشتراک گذاشته و رسما اعلام کرده است که کانال ها نظرسنجی و آپدیت صوتی را دریافت خواهند کرد. مارک زاکربرگ نیز در کانال واتس اپ خود این تغییرات را اعلام کرد و گفت:

واتس اپ در یک پست فیس بوک اعلام کرد که رپر Bad Bunny اولین فردی است که به روز رسانی صوتی را برای دنبال کنندگان خود در کانال ارسال می کند. این ویژگی مانند یک یادداشت صوتی معمولی کار می کند. اما راه جدیدی را برای مدیران فراهم می کند تا با پیروان خود ارتباط برقرار کنند.

ویژگی دیگری که واتس اپ به روز رسانی آن برای همه کاربران، نظرسنجی ها. WABetaInfo هفته گذشته این ویژگی را اعلام کرد و برخی از آزمایش‌کنندگان بتا توانستند به آن دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است که در این قابلیت، نظرسنجی در کانال ها را می توان به یک گزینه محدود کرد و رابط کاربری آن مشابه چت های گروهی و فردی برای اشتراک گذاری نظرسنجی است.

بر اساس گزارش WABetaInfo، رأی دهندگان نظرسنجی برای سایر دنبال کنندگان کانال و مالک کانال ناشناس باقی می مانند. این نظرسنجی ها قبلاً در چت های گروهی در دسترس بودند. اما الان دارند وارد کانال ها می شوند.

علاوه بر این، کانال های Whatsapp اکنون می توانند حداکثر تعداد سرپرست داشته باشند. در ابتدا فقط یک مدیر وجود داشت. اما اکنون حداکثر 16 مدیر می توانند یک کانال را مدیریت کنند. ادمین ها را می توان از طریق گزینه دعوت از مدیران موجود در صفحه توضیحات کانال اضافه کرد.

در نهایت، کاربران می توانند به روز رسانی کانال را در وضعیت خود مشاهده کنند. واتس اپ برای اشتراک گذاری این کار برای اطلاع کاربران از آخرین به روز رسانی های منتشر شده توسط مدیر انجام می شود. بنابراین وقتی کاربر دکمه ای را روی یک تصویر یا پیام به اشتراک گذاشته شده در یک کانال فشار می دهد، می تواند آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد یا آن را به عنوان یک داستان در وضعیت شخصی WhatsApp خود به اشتراک بگذارد.

همچنین واتس اپ هفته گذشته امکان ساخت استیکرهای شخصی. به سیستم عامل iOS اضافه شده است. این ویژگی به طور خودکار یک برچسب از تصویر انتخاب شده توسط کاربر ایجاد می کند. همچنین می توان استیکرها را با افزودن متن ویرایش کرد و با افراد دیگر به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.