افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

کاملا هریس تمایل خود را برای گرفتن جای بایدن اعلام کرد

  • کد خبر : 201773
کاملا هریس تمایل خود را برای گرفتن جای بایدن اعلام کرد

آفتاب نیوز: پس از افزایش نگرانی در ایالات متحده در مورد بی کفایتی جو بایدن برای ماندن در ریاست جمهوری به دلیل کاهش عملکرد ذهنی وی، کاملا هریس، معاون وی، آمادگی خود را برای ایفای این نقش اعلام کرد. هریس در مصاحبه با وال استریت ژورنال، در پاسخ به دشواری متقاعد کردن رای دهندگان مبنی […]

آفتاب نیوز:

پس از افزایش نگرانی در ایالات متحده در مورد بی کفایتی جو بایدن برای ماندن در ریاست جمهوری به دلیل کاهش عملکرد ذهنی وی، کاملا هریس، معاون وی، آمادگی خود را برای ایفای این نقش اعلام کرد.

هریس در مصاحبه با وال استریت ژورنال، در پاسخ به دشواری متقاعد کردن رای دهندگان مبنی بر اینکه واجد شرایط جانشینی بایدن است، گفت: “من آماده خدمت هستم، هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد.”

هریس قبلاً گفته است که مایل است در صورت لزوم وظایف ریاست جمهوری را از بایدن به عهده بگیرد. با وجود این، او تردیدها در مورد صلاحیت بایدن برای ادامه ریاست جمهوری را رد کرده است.

به گزارش وال استریت ژورنال، کاملا هریس بدون توضیح بیشتر در مورد برنامه های کمپین خود گفت که کسانی که کار او را می بینند “از توانایی من در رهبری کشور بسیار آگاه هستند.”

اظهارات هریس در شرایطی است که بازرس ویژه پرونده کشف اسناد محرمانه در خانه و دفتر شخصی جو بایدن در بخشی از گزارش خود به حواس پرتی وی اشاره کرده بود.

در بخشی از آن گزارش، رابرت هر نوشت که یکی از اسناد پیدا شده در پارکینگ دلاور نشان می دهد که او احتمالا چندین سال فراموش کرده که این سند را در اختیار دارد.

این بازرس ویژه همچنین خاطرنشان کرد که بایدن در مصاحبه ای که در پاییز گذشته با دادستان انجام داده بود، حقایق را به خاطر نمی آورد.

او همچنین نوشت که اگر قرار باشد بایدن محاکمه شود، «احتمالاً خودش را به عنوان فردی که در مصاحبه‌ها دیدیم به هیئت منصفه معرفی می‌کند؛ یعنی مردی مسن، خوش‌نیت با حافظه کوتاه.

او نوشت که پس از خروج بایدن از قدرت، متقاعد کردن هیئت منصفه که «رئیس‌جمهور سابق، که 80 سال سن دارد، مرتکب جنایتی شده است، دشوار خواهد بود. [سطحی از]حالت روحی انجام اعمال اختیاری بود».

در هفته های اخیر، با آشکار شدن نشانه های بیشتری از عدم کفایت بایدن، بازار گمانه زنی ها در مورد طرح حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داغ شده است.

چند هفته پیش یکی از رسانه های آمریکایی مدعی شد که «میشل اوباما» همسر رئیس جمهور سابق آمریکا می توانسته کمپین مخفیانه خود را برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 آغاز کرده باشد و به جای آن نامزد معرفی شود. دموکرات “جو بایدن.”

نیویورک پست نوشت که باراک اوباما رایزنی با کمک کنندگان دموکرات را آغاز کرد و از آنها پرسید که نظر آنها در مورد نامزدی میشل به عنوان نامزد دموکرات در انتخابات 2024 چیست.

این رسانه اعلام کرده بود که جو بایدن در ماه مه می تواند اعلام کند که قصد دارد از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کند و در نتیجه، میشل اوباما به عنوان جانشین وی در نشست کنوانسیون حزب دموکرات معرفی شود. بر اساس گزارش نیویورک پست، استعفای بایدن ممکن است در ماه اوت، اندکی پیش از برگزاری کنوانسیون دموکرات ها اعلام شود.

نویسنده این گمانه زنی سیندی آدامز است که گفته می شود در حال حاضر روزنامه نگاری نمی کند. لحن نوشته های او در نیویورک پست بیشتر شبیه حدس و گمان و تحلیل است تا اخبار.

وی در بخشی از یادداشت خود نوشت: آنچه اکنون کشور به آن نیاز دارد یک فرد معتدل است. وی همچنین به نارضایتی عمومی مردم آمریکا از سیاستمداران دو حزب اشاره کرده است.

با این حال، تحلیلگران ادعای نیویورک پست را رد کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.