افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

کافتان چیست و چگونه می توان آن را پوشید؟ در کت های پرطرفدار سال مانند الماس بدرخشید

  • کد خبر : 22078
کافتان چیست و چگونه می توان آن را پوشید؟  در کت های پرطرفدار سال مانند الماس بدرخشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با تغییر مد و روند در سبک های مختلف، سبک حجاب نیز دستخوش تغییرات زیادی می شود. البته درست است که تعریف حجاب همیشه یکسان است; پوشاندن مو و بدن زن مسلمان اغلب حجاب نامیده می شود. اما با همین تعریف، زنان مسلمان معتقد به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با تغییر مد و روند در سبک های مختلف، سبک حجاب نیز دستخوش تغییرات زیادی می شود. البته درست است که تعریف حجاب همیشه یکسان است; پوشاندن مو و بدن زن مسلمان اغلب حجاب نامیده می شود. اما با همین تعریف، زنان مسلمان معتقد به حجاب می توانند استایل زیبایی داشته باشند و با روندها هماهنگ باشند. جالب است بدانید که مانتو کفتان یکی از ترندهای حجابی است که وارد دنیای مد شده است، البته لازم به ذکر است که این مانتو به قدری زیبا و شیک است که حتی در تمام کشورها و فرهنگ های دیگر پوشیده شده و مورد استقبال قرار گرفته است. . هست پس نگران گذشته نباشید، این روزها کافتان یکی از نمادهای مناسب برای خانم هاست و جلوه زیبایی دارد. البته فراموش نکنید که کفن ها به دلیل طراحی بسیار راحت و خنک پوشیده می شوند و برخلاف روپوش یا مانتو در همه شرایط قابل استفاده هستند. به عنوان مثال، چه به مهمانی بروید و چه در مسافرت، فقط کافی است یک کافتان داشته باشید و اصول و ترفندهای ترکیب آن را بدانید.

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما کافتن آنقدر لباس راحت و شیک است که در گذشته حتی مردان نیز از آن استفاده می کردند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کفتان و ترکیب آن ها آشنا شوید.

شنل + کتانی

کافتان چیست؟ روندهای دنیای مد را بشناسید

کافتان نوعی روپوش بلند و گشاد است که آستین‌هایی نسبتاً تنگ به بدن شما دارد. این مدل لباس از گذشته در بین ایرانیان محبوبیت زیادی داشته و یکی از پرطرفدارترین لباس ها بوده است، جالب است بدانید در زمان امپراتوری عثمانی بود که کفتان طرفداران زیادی در بین ایرانیان پیدا کرد. این لباس در فارسی به خفتن معروف بود و معمولاً از ابریشم، پشم، ترمه یا پنبه تهیه می شد. اما نکته واضح این است که خاستگاه این گرایش مدرن آسیایی است، البته احتمالاتی وجود دارد که نشان می دهد در اصل از بین النهرین یا عراق امروزی آمده است. در بسیاری از فرهنگ ها، کافتان نماد لباس سلاطین بوده است.

کت + کتانی (2)

کت کافتان

کافتان ساحلی یا خودمانی؛ شیک و شیک به خیابان بروید

کافه های ساحلی معمولاً کافه هایی هستند که برای مناطق گرمسیری و برای استفاده روزانه طراحی می شوند، این نوع کفن ها از پارچه های نخی با الیاف 100% طبیعی و پنبه ساخته می شوند تا تحمل گرما را برای شما راحت کنند. به نظر شما چرا به این نوع کافتان ساحلی می گویند؟ زیرا این لباس یک پوشش بسیار زیبا و راحت است که می توانید روی مایو خود بپوشید و در زمانی که بیرون از آب هستید بدن خود را بپوشانید و از آسیب های ناشی از نور مستقیم خورشید محافظت کنید.

کت + کتان (1) (1)

کت + کتانی (1)

کفتان رسمی و گلدوزی شده; لباس های مجلل و طلایی بپوشید.

کفتان یکی از لباس های مناسبی است که بسته به نوع پارچه می توان از آن در مراسم رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. کتانی که از مخمل، ابریشم یا پارچه با سنگ دوزی، ملیله، گلدوزی رزگلد و پولک دوزی ساخته می شوند، گزینه مناسبی برای مجالس رسمی محسوب می شوند. برای ترکیب با این نوع کتانی ها، پوشیدن کفش های پاشنه بلند و اکسسوری های پر زرق و برق را به شما پیشنهاد می کنیم. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید این گونه کتانی ها را با پنبه ترکیب کنید، بلکه در ترکیب آنها مختار هستید، اما اگر به مهمانی می روید، بهتر است کفش مجلسی را انتخاب کنید.

کت کافتان

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.