افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

کاغذ سفید را با چه چیزی ترکیب کنم؟ / در کنار پوشیدن سیاه و سفید، او آنقدر لوس است که نمی تواند رنگارنگ و خاص باشد.

  • کد خبر : 205793
کاغذ سفید را با چه چیزی ترکیب کنم؟  / در کنار پوشیدن سیاه و سفید، او آنقدر لوس است که نمی تواند رنگارنگ و خاص باشد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: داشتن تیپ و استایل مناسب می تواند تاثیر موقتی بی نهایت روی روحیه شما داشته باشد و حال شما را بهتر کند زیرا نه تنها اطرافیان شما تیپ و استایل شما را تحسین می کنند، بلکه احساس بسیار بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: داشتن تیپ و استایل مناسب می تواند تاثیر موقتی بی نهایت روی روحیه شما داشته باشد و حال شما را بهتر کند زیرا نه تنها اطرافیان شما تیپ و استایل شما را تحسین می کنند، بلکه احساس بسیار بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و در نهایت زمانی که فردی دوست دارد. خودش اعتماد به نفسش بیشتر می شود و هر روز زیباتر به نظر می رسد، حتی اگر ظاهرش تغییر نکند، زیرا یک فضای داخلی زیبا می تواند ظاهر شما را زیباتر کند. بنابراین داشتن استایل شیک و شوخ طبعی می تواند ارتباط شدیدی با یکدیگر داشته باشد، پس به هر دو توجه داشته باشید و تمام تلاش خود را بکنید تا روز به روز در هر دو بعد پیشرفت کنید.

در حال حاضر، افرادی هستند که نمی دانند چگونه شیک تر به نظر برسند، برای این کار در ابتدای کار باید روی ویژگی های ظاهری و ظاهری خود تمرکز کنید، مثلاً رنگی که می خواهید موهای خود را با آن رنگ کنید و ابتدا شما باید ببینید رنگ پوست شما چه رنگی است و چه رنگ هایی با آن مطابقت دارد، مثلا اگر پوست گندمی دارید زیباترین رنگ مو را برای پوست گندمی انتخاب کنید و آن را بپوشید تا زیباتر به نظر برسید یا اگر کوتاه قد هستید بدانید شلوار چگونه شما را قد بلندتر نشان می دهد و بروید آن را بپوشید. در این میان لباس هایی وجود دارند که برای همه لازم است و برای داشتن بهترین ظاهر ممکن حتما باید آن ها را داشته باشید، یکی از آن ها پیراهن سفید است که توصیه می کنیم اگر ندارید آن را تهیه کنید و اگر دارید برای اینکه بدانید کاغذ سفید را با چه چیزی ترکیب کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید، پس با ما همراه باشید.

کاغذ سفید را با کت بپوشید تا زیباترین باشید.

اگر کت دارید، توصیه ما این است که برای یک بار هم که شده، این مدل مانتو را با کاغذ سفید زیر آن ترکیب کنید تا ببینید چقدر شیک و زنانه می توانید استایلی داشته باشید که هم رسمی باشد و هم برای شما محترمانه باشد. چه بخواهید به کسانی که این دو عنصر را با هم ترکیب می کنند فکر کنید که این افراد از قوانین پیروی می کنند و مصمم و معتبر هستند. البته یک استایل رسمی است اما می توانید حتی به عنوان یک استایل نیمه رسمی روی آن حساب کنید و زیبایی خاصی به شما ببخشد. در مورد کفش، بهتر است از کفش های پاشنه دار و دمپایی یا شلوارهای راسته این سبک استفاده کنید.

کاغذ سفید را با چه چیزی ترکیب کنم؟

پیراهن سفید خود را به عنوان کت با شلوار جین بپوشید

خب امروزه می توانید بلوز را به عنوان کت یا به عنوان یک لباس جداگانه زیر مانتوهای باز بپوشید و به همین دلیل توصیه می کنیم بلوز سفید را به عنوان کت با شلوار جین بپوشید. در واقع همانطور که داشتن یک پیراهن سفید در کمد لباس برای هر خانمی الزامی است، داشتن شلوار جین نیز بسیار مهم است و شما باید انواع مختلفی از آن را در کمد لباس خود داشته باشید که بسیار متنوع هستند، مثلا از شلوار جین سنگ شور. دمپایی زاپ، ساده، لاغر، دمپایی و … بپوشید، بسته به مدل تی شرتتان یکی از آنها را برای ترکیب با لباس سفیدتان انتخاب کنید.

کاغذ سفید را با چه چیزی ترکیب کنم؟

غیرممکن است که جلیقه بپوشید و زیر آن کاغذ سفید نداشته باشید!

امروزه استفاده از جلیقه در بین خانم ها در هر سنی بسیار رایج شده است و همین جلیقه به لباس هایی با مواد مختلف راه پیدا کرده است، مثلاً لباس های زمستانی، کاپشن ها و لباس های بافتنی که از مدل های جلیقه هستند. مانتوهای تابستانی که به هر شکلی قابل دوخت هستند، باز یا بسته با دکمه و زیپ.

یکی از مزیت های این مدل مانتوها این است که می توانید هم استایل های رسمی و هم اسپرت را با آنها داشته باشید و اگر می خواهید با جلیقه استایلی رسمی بسازید توصیه می کنیم اگر زیر پیراهن سفید می پوشید بوت کات را امتحان کنید. یا شلوار ساده و کفش پاشنه بلند. اگر به دنبال ظاهری اسپرت هستید، به سراغ شلوارهای مدل مامان بروید و همراه با جلیقه تان از پارچه های نخی برش بزنید.

کاغذ سفید را با چه چیزی ترکیب کنم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.