افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

کاظمی: از مردم ایران عذرخواهی می کنم/ تقوی نگاه پدرانه به بازیکنان دارد

  • کد خبر : 331841
کاظمی: از مردم ایران عذرخواهی می کنم/ تقوی نگاه پدرانه به بازیکنان دارد

به گزارش ایرنا، کاظمی صابر وی پس از صدور رای کمیته انضباطی و جلسه با رئیس فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه سوءتفاهماتی پیش آمد که در جلسه با رئیس فدراسیون رفع شد و وی مشکلات را از رئیس فدراسیون جویا شد. باعث شد بابت غیبتم در تیم ملی عذرخواهی کنم. وی ادامه داد: برخی به من […]

به گزارش ایرنا، کاظمی صابر وی پس از صدور رای کمیته انضباطی و جلسه با رئیس فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه سوءتفاهماتی پیش آمد که در جلسه با رئیس فدراسیون رفع شد و وی مشکلات را از رئیس فدراسیون جویا شد. باعث شد بابت غیبتم در تیم ملی عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: برخی به من توصیه های اشتباهی کردند و بعد اتفاقاتی افتاد که خوشایند نبود. می دانم که پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است و این لباس را بازیکنان بزرگی چون سعید معروف، فرهاد قائمی، امیر غفور و سیدمحمد موسوی بر تن کردند و من در اوج و در سایه این لباس، دنیای والیبال را شناختم. و پرچم و من خودم را شناختم.

این والیبالیست کشورمان تصریح کرد: در دیدار با تقوی صدای یکی از هواداران به گوش رسید که از نتایج بسیار ناراحت بود و از بازیکنانی که می شناخت گلایه می کرد که چرا آن روزها به اهمیت حضورم پی نبردم. . اگر غیبت من در تیم ملی باعث ناراحتی مردم ایران و هواداران شد از صمیم قلب عذرخواهی می کنم.

وی افزود: من یکی از نمایندگان والیبال زادگاهم هستم و مردم ترکمن صحرا در کنار سایر مردم ایران همواره از من حمایت و تشویق کردند و در موفقیت ها و ناکامی ها تنهام نگذاشتند.

کاظمی خاطرنشان کرد: می دانم آرزوی بسیاری از مردم کشورم بازگشت تیم ملی به روزهای اوج گذشته و در اختیار گرفتن سکوهای مسابقات بین المللی است، چیزی که امسال محقق نشده است. من شرمنده مردم ایران هستم اما انگیزه مضاعف دارم. امیدوارم سال آینده با حضور پررنگ در تیم ملی خاطرات چند ماه اخیر را از ذهن مردم پاک کنم و بار دیگر در کنار موفقیت های تیم کشورم جزو بهترین بازیکنان تیم های رویایی باشم. ، و بار دیگر نام صابر کاظمی برای تیم ایران در لیگ ملت ها مطرح می شود و در مسابقات قهرمانی جهان به میدان می رود.

وی در پایان گفت: جا دارد از میلاد تقوی که نگاه پدرانه به ما بازیکنان دارد تشکر کنم و همچنین از فرهاد قائمی که برخلاف خیلی ها برای حل این مشکل پیش قدم شد و عظمت خود را به عنوان یک بازیکن به نمایش گذاشت. اسطوره والیبال ترکمن صحروی. نسل فرهاد و همبازیانش نعمتی برای والیبال ایران هستند و تنها چیزی که به آن فکر می کردند والیبال و تیم ملی بود. امیدوارم بتونم جای خالیتو پر کنم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.