افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

کاش مثل بقیه با پرسپولیس رفتار کنند/ الاهلی 8 تمرین داشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 367984
کاش مثل بقیه با پرسپولیس رفتار کنند/ الاهلی 8 تمرین داشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه ۷ شهریورماه پذیرای خوان کارلوس گاریدو سرمربی این تیم بود و در نشستی مشترک درباره مسائل مختلف تیمی بحث و تبادل نظر کردند. درویش پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: امروز در خدمت آقای گاریدو بودم و به من گفتند که بازیکنی […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه ۷ شهریورماه پذیرای خوان کارلوس گاریدو سرمربی این تیم بود و در نشستی مشترک درباره مسائل مختلف تیمی بحث و تبادل نظر کردند.

درویش پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: امروز در خدمت آقای گاریدو بودم و به من گفتند که بازیکنی بهتر از بازیکنان فعلی نداریم و به همین دلیل در شرایط فعلی نیازی به بازیکن جدید نداریم. “

رضا درویش در خصوص آینده آرونوف در پرسپولیس و دغدغه هواداران گفت: آرونوف تا پایان فصل قرارداد دارد و تازه اول فصل است. طرفداران زیادی نگران نیستند، اما طرفداران نگران هستند. تیمی را پیدا کنید که اکنون به فکر تمدید قرارداد است. الان وقت تمدید قرارداد نیست و انشالله به موقع انجام می شود.

وی در خصوص جدایی سینا اسدبیگی از ارتش سرخ گفت: باید از زحمات سینا اسدبیگی تشکر کرد و برای او آرزوی موفقیت کرد. او جوان است و تیم خوبی پیدا می کند و انشاالله توانایی هایش را نشان می دهد. این رفتن به نفع او بود و گاریدو هم گفت که اگر بمانی بازی به تو نمی رسد و بهتر است به تیمی بروی که بتوانی استعدادهایت را به نمایش بگذاری.

مدیرعامل پرسپولیس درباره میزبانی در لیگ نخبگان آسیا گفت: من هم مثل شما باید ورزشگاه را دنبال کنم. به نظر من کشوری با این همه گستردگی و استعداد متأسفانه باعث خجالت و تاسف شد. کشوری که از نظر استعداد در آسیا اول است و متأسفانه زیرساخت نداریم و چند سالی است که شعار می شنویم اما هیچکس پیگیری نکرده است. پارسال در همین ایام همه امکانات را برای یک مسابقه بسیج کردیم و قبل از پایان لیگ باید به سران زوربت ها اطلاع داده می شد تا چاره ای بیندیشند.

وی ادامه داد: اینکه یک هفته دیگر بازی داریم و حالا به ما می گویند به دنبال زمین باشیم، قابل وصف نیست. برخی از مسئولان فدراسیون مصاحبه کردند و گفتند به استقلال و پرسپولیس گفتیم ورزشگاه بسازند. زمین فوتبالی که در سوپرمارکت، بقالی و بازاری که دنبالش هستیم نیست. این یک نشانه اشتباه است و مسئول برگزاری مسابقات که زیرساخت های جامعه را می شناسد باید بگوید ما این شرایط را داریم و باید برای این شرایط برنامه ریزی کنیم.

وی در خصوص ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان جایگزین ورزشگاه شهرقدس، گفت: نامه ای به مسئولان ورزشگاه امام رضا ارسال کرده ایم و از آنجایی که استانداردهای EFC را دارد یکی از گزینه های ما بود. فوتبال به دلیل ازدحام و تماشاگران زیباست. اگر از این مزیت مهم استفاده نکنیم، بازی کردن چه فایده ای دارد؟ نه تنها در همه بازی ها پیروز نمی شویم، بلکه 2 یا 3 میلیارد هم خرج می کنیم.

درویش همچنین به درگذشت یکی از هواداران تیم قایقرانی واکنش نشان داد و گفت: باید این حادثه را تسلیت بگویم. در هر جای دنیا این اتفاق افتاد، نصف مسئولان استعفا می دادند، اما اینجا همه می خواهند دیگران را مقصر بدانند.

کاش مثل بقیه با پرسپولیس برخورد می کردند/ الاهلی 8 زمین تمرین داشت

وی گفت: تمام تلاش ما برای جلب رضایت هواداران است اما جو به گونه ای است که این امکان را نداریم. وقتی امکانات تیم های خلیج فارس را می بینیم به سادگی غبطه می خوریم. ای کاش در این سال ها به کار اصلی رسیدگی می کردیم و امروز این همه دغدغه نداشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: الاهلی علاوه بر زمین بازی 8 زمین تمرین داشت. آنها از کشتی نیامده اند. هواداران زیادی به من گفتند که در سال های اخیر بازی مقابل الاهلی پرسپولیس را ندیده اند. وعده ها و شعارهای خدا تبدیل به عمل شود و دغدغه ما ارتقای کیفیت بازی باشد.

وی در خصوص سهمیه های خارجی پرسپولیس گفت: امروز بیست و هشتم است و به ما اطلاع دادند که سقف قرارداد افزایش می یابد در حالی که پنجره چند روز پیش بسته بود. چگونه می توانید امروز نامه ای تحویل دهید که چند روز پیش پنجره آسیایی بسته شد؟ امیدوارم روزی با ما مثل سایر تیم ها رفتار شود.

درویش در خصوص برگزاری دربی در شهر اراک گفت: میهمان تابع میزبان است اما کنترل هزاران هوادار در یک ورزشگاه کوچک کار سختی است و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.