افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

کار گرم و صمیمی سحر دولتشاهی خیلی ها را وسوسه کرد!

  • کد خبر : 261366
کار گرم و صمیمی سحر دولتشاهی خیلی ها را وسوسه کرد!

آفتاب نیوز: سحر دولتشاهی امروز همچنان تصویر یک درمانگر در ذهن بینندگان نقش بسته است. درمانگری که نسبت به بیمارش کشش عاطفی را احساس می کند و همین موضوع حاشیه هایی را برای سریال نسبتا موفق «عفی تهران» به وجود آورده است. در هر صورت با گشت و گذار در فضای مجازی می توانید به […]

آفتاب نیوز:

سحر دولتشاهی امروز همچنان تصویر یک درمانگر در ذهن بینندگان نقش بسته است. درمانگری که نسبت به بیمارش کشش عاطفی را احساس می کند و همین موضوع حاشیه هایی را برای سریال نسبتا موفق «عفی تهران» به وجود آورده است. در هر صورت با گشت و گذار در فضای مجازی می توانید به علایق افراد در این کار پی ببرید. ارائه موفق یک اثر در رسانه ای مانند سینما یا تلویزیون به قدری موثر است که آینده شغلی افراد را تحت تأثیر قرار می دهد و در واقع منافع نسل جوان را جهت می دهد.

در این مقاله به سراغ آثاری رفته ایم که در زمان حضور در سینما محبوب شده اند. با ما بمان.

برف روی کاج ها / معلم موسیقی

رویای برف در کاج ها (مهناز افشار) در حاشیه یک زندگی به ظاهر آرام به شاگردانش پیانو می آموزد. نمایش تدریس خصوصی ساز در سکوت خانه علی و رویا. البته او اتفاقات تلخی را از همسرش متحمل می شود، اما این منبع علاقه را به عنوان یک عنصر با طراوت فیلم تقویت می کند. حضور باشکوه موسیقی در کنار عشق قرار می گیرد. زندگی گاهی همین است

در رنگ بنفش / نگهبان

خب حاتمی کیا عموما عادت دارد در مورد امنیت و مسائلی از این دست صحبت کند و البته برای «رنگ ارغوانی» چهار سال محروم شد. او آن تصویر را در آژانس شیشه ای و در ارتفاع میله به گونه ای متفاوت به تصویر کشیده بود. اما رنگ ارغوانی تلاشی برای رسیدن به ابعاد عاطفی و لایه های پنهان وجود انسان است. حاتمی کیا هوشنگ (حمید فرخ نژاد) را با ظرافت خاصی بازی کرد و مامور امنیتی را به قهرمان تبدیل کرد.

مامان مهمان / داروخانه

«مهمان مادر» روایتی چشم نواز و همدلانه از داریوش مهرجویی است که پس از گذشت دو دهه از تماشای آن هنوز تازه است. امین حیایی در این فیلم نقش دانشجوی داروسازی را بازی می کند که در یکی از اتاق های اجاره ای خانه (لوکیشن اصلی) زندگی می کند. او فلسفی صحبت می کند و آرزویش اختراع ماده ای است که بتواند با همه مشکلات مردم را سرحال و زنده نگه دارد. تصویر دکتری با موهای نسبتا بلند و آن عینک های خاص که شاید جوانان اوایل دهه هشتاد را برای رفتن به داروخانه قلقلک می داد. البته این شغل برای افراد کم درآمد نیست!

رگبار / مربی

تنها مورد این لیست، آقای حکمتی، معلم بدبختی که هیچکس تنهایی او را درک نکرد، از همان اولین صحنه ورود به آن محله پیچیده، همه می خواستند گردنش را بگیرند، آقای حکمتی عاشق عاطفه شده بود. اما مدیر می خواست سرنوشت دخترش با آقای حکمتی باز شود. حکمتی در تلفیقی از ترس و احتیاط، شرم و میل گرفتار شد. آن تصویر ماندگاری که در کنار پروانه معصومی ایستاده بود، یکی از تصاویر ماندگار سینمای ایران است. فنی زاده مثل خود سال ها، تکرار نشدنی و حسرت انگیز است.

بادیگارد / بادیگارد

فیلم حاتمی کیا را می توان شعاری دانست، حتی فیلم حیدر ذبیحی را هم می توان کمی غیرقابل باور دانست، اما مانند حیدری ها کم نبوده اند، افرادی که تا پای جان بر اعتقادات خود پایبند بودند و نگذاشتند زمان آنها را از هم بپاشد. بادیگارد در فیلم بادیگارد با بازی پرویز پرستویی قطعا در خاطر علاقمندان به سینما خواهد ماند، اینکه شما مهمترین شخصیت فیلمتان را به یک بادیگارد اختصاص دهید اتفاق خاصی بوده و هست.

حزب / روزنامه نگاری

فیلم مهمانی می خواهد جسورانه باشد. از دستگیری و ضرب و شتم روزنامه نگار می گوید و حتی به ماجرای قتل سعید حجاریان که در فیلم هست اما ناموفق است اشاره می کند. او حتی با تقدیم پای فرزند شهید مطبوعاتی از انقلاب نسل جدید می گوید. در واقع میهمانی تماشایی به اندازه دنیای روزنامه نگاران است و خبرنگارانی چون امین حقی (علی مصفا) که عمرشان را به قیمت حق در کف دست می گذارند.

شش و نیم متر / پلیس

نمایش پلیسی در سینمای ایران فراز و نشیب خاص خود را دارد. اما سعید راوشی، پلیس، برای از بین بردن یکی از قطب های توزیع مواد مخدر، داستانی (پیمان معادی) را کاشته است و صمد، قهرمان داستانش، از هیچ چیز فروگذار نمی کند. تلاش های ناصر خاکزاد (نوید محمدزاده) برای رشوه دادن به صمد بی نتیجه است. صمد کثیف ترین پلیسی است که سینمای ایران دیده است. افسری که قلبش برای مردمش می تپد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.