افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

کار رسانه و خبرنگاران همیشه یکی از سخت ترین و زیان آورترین مشاغل است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 318548
کار رسانه و خبرنگاران همیشه یکی از سخت ترین و زیان آورترین مشاغل است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترمعاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از خبرنگاران رسانه بر لزوم ارائه پیشنهادات و راهکارها به دولت برای تحقق وفاق ملی در کشور تاکید کرد. محمدرضا عارف در این دیدار با تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات و تلاش های خبرنگاران کشور، یاد و خاطره خبرنگاران […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترمعاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از خبرنگاران رسانه بر لزوم ارائه پیشنهادات و راهکارها به دولت برای تحقق وفاق ملی در کشور تاکید کرد.

محمدرضا عارف در این دیدار با تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات و تلاش های خبرنگاران کشور، یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه خبرنگاران شهید جنگ اخیر غزه را گرامی داشت.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: کار رسانه ها و خبرنگاران همواره یکی از سخت ترین کارها است و وی تصریح کرد: یکی از سختی های این شغل در جنگ اخیر غزه مشهود است: یا باید تسلیم شوی و آن طور که می خواهی داستان را تعریف کنی یا با خبرنگاری که صادقانه از یک واقعه روایت کرده، برخورد تندی می شود.
دکتر عارف خاطرنشان کرد: در جلسه امروز هیات رئیسه از وزیر ارشاد خواستم سازوکارها و پیشنهاداتی را برای ایجاد حداقل جاذبه برای نیروهای نخبه علاقه مند به انتخاب شغل در عرصه خبرنگاری و رسانه ارائه کند.

وی اولین روایت دقیق، کامل و منصفانه از یک رویداد را برای تبیین آن برای مردم و جامعه برشمرد و افزود: خبرنگارانی که در داخل کشور فعالیت می کنند باید به سمتی بروند که رسانه ملی اخبار حوادث و وقایع را دریافت کند. . مسئولان و مردم باید برای دریافت اخبار به رسانه های فعال در کشور مراجعه کنند و از رسانه ها می خواهم راه های تحقق این مهم را برای دولتمردان و تصمیم گیران کشور تشریح کنند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مباحث مطرح شده در مناظره های اخیر در مورد انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت چهاردهم نام «حکومت وحدت ملی» را برگزیده است و خبرنگاران باید پیشنهادات و راهکارهای خود را برای تحقق وحدت ملی در دولت ارائه دهند. کشور. که البته شعار دولت چهاردهم منطبق بر روحیه و اندیشه دکتر مزیکیان کامل است، زیرا از زمانی که ده سال است رئیس جمهور را می شناسم، هر حرفی که ایشان زده است، همیشه اعتقاد شخصی ایشان بوده است و ما درخواست داریم. رسانه ها از این طریق از دولت حمایت کنند تا حس همدلی، صمیمیت و هماهنگی ایجاد شود.

عارف تاکید کرد: افزایش مشارکت در انتخابات موضوع بسیار مهمی است که در این راستا باید تلاش کنیم تا در فضایی دوستانه و صادقانه مطالبات به حق مردم را برآورده و نظرات آنان را در اداره امور کشور اجرا کنیم. این نظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که همیشه می گفت من به نیابت از مردم کار می کنم و ولی آن ها و دستور دهنده نیستم.
معاون اول رئیس جمهور خطاب به رسانه های کشور تاکید کرد: خبرنگاران باید به دولت کمک کنند تا علاوه بر افزایش وفاق و همبستگی در جامعه، دولت نه با حرف و شعار، بلکه با عمل به مردم پاسخگو باشد و اقدام کند. برای کاهش مشکلات مردم

لازم به ذکر است در این برنامه چند تن از خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان نظرات خود در خصوص مشکلات حرفه ای خبرنگاری، راهکارهای بازیابی اقتدار اخبار در کشور و افزایش کمی و کیفی اطلاعات در دولت پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.