افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

کار درخشان نیروهای مسلح ما کاملا قانونی بود. ما در انجام وظایف خود تعلل نمی کنیم و عجله نمی کنیم.

  • کد خبر : 385086
کار درخشان نیروهای مسلح ما کاملا قانونی بود. ما در انجام وظایف خود تعلل نمی کنیم و عجله نمی کنیم.

به گزارش بازار، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای خطبه های نماز جمعه تهران که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلی تهران برگزار شد، گفتند: از همه برادران و خواهران عزیز دعوت می کنم. و من تقوای الهی را رعایت کنم. مواظب باشیم در گفتار و کردار خود […]

به گزارش بازار، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای خطبه های نماز جمعه تهران که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلی تهران برگزار شد، گفتند: از همه برادران و خواهران عزیز دعوت می کنم. و من تقوای الهی را رعایت کنم. مواظب باشیم در گفتار و کردار خود از حدود الهی فراتر نرویم.

رهبر انقلاب با بیان اینکه اگر شما مسلمانان با یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشید، رحمت خداوند شامل حال شما می شود، تصریح کردند: در آیه ای که خواندم، مسئله مهم وحدت مسلمانان مطرح شده است. در تفاسیر قرآنی به این ارتباط، ولایت گفته می شود. در این آیه نتیجه این ولایت و همبستگی رحمت الهی معرفی شده است. یعنی اگر شما مسلمانان با یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشید، رحمت خدا بر حال شما خواهد بود. آیه شریفه را با ذکر عزت الهی و حکمت الهی به پایان می رساند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان با یکدیگر متحد باشند عزت و حکمت خداوند پشت سر آنهاست، تصریح کرد: می توانند از مقتضیات سنت و احکام الهی استفاده کنند. ولایت یعنی پیوند و همبستگی مسلمانان با یکدیگر و این شد سیاست قرآنی در قبال مسلمانان. سیاست قرآن در قبال مسلمانان این است که ملت های مسلمان باید با یکدیگر همبستگی داشته باشند.

با تاکید بر اینکه سیاست دشمنان تفرقه بیانداز و حکومت کن، اساس آنها تفرقه افکنی است، گفت: این سیاست ها را در کشورهای مسلمان به شیوه های مختلف اجرا کردند. اما امروز ملت ها بیدار شدند. امروز روزی است که بر این ترفند دشمنان اسلام و مسلمین غلبه خواهید کرد. دشمن ایران دشمن ملت عراق و فلسطین و مصر و سوریه و یمن است.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: دشمن همه جا هست و با روش خاصی کار می کند، اما اتاق فرماندهی یک جا است و از آنجا دستور می گیرند.

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه مسلمانان امروز دیگر غفلت نکنند، گفتند: باید کمربند دفاع و استقلال را در همه کشورهای اسلامی از افغانستان تا یمن ببندیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: ملت فلسطین حق دارد با دشمنی که زندگیش را تباه کرد، مقابله کند.

رهبر انقلاب: ایشان ضمن تاکید بر اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما کار کاملا قانونی و مشروع بود، تصریح کردند: دفاع لبنان از مردم غزه نیز اقدامی مشروع و قانونی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه در انجام وظیفه خود به تعویق نمی افتیم و عجله نمی کنیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران هر وظیفه ای در این زمینه داشته باشد با قدرت و صلابت انجام خواهد داد. آنچه لازم باشد را انجام خواهیم داد. همانطور که انجام شد و در آینده نیز انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.