افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

کارگزاران فقط از کاندیداهای اصلاح طلب با سابقه روشن حمایت می کند

  • کد خبر : 194308
کارگزاران فقط از کاندیداهای اصلاح طلب با سابقه روشن حمایت می کند

حسین مرعشی: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: برنامه انتخاباتی این حزب این است که فقط در مناطقی حضور داشته باشد که کاندیدا با خط سیر حزبی یا اصلاح طلبی مشخص باشد. او به گزارش ایلنا، سید حسین مرعشی در نشست شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ایران گفت: در شرایط پیچیده امروز جهان به ویژه منطقه […]


حسین مرعشی:



دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: برنامه انتخاباتی این حزب این است که فقط در مناطقی حضور داشته باشد که کاندیدا با خط سیر حزبی یا اصلاح طلبی مشخص باشد. او



به گزارش ایلنا، سید حسین مرعشی در نشست شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ایران گفت: در شرایط پیچیده امروز جهان به ویژه منطقه خاورمیانه، در مواجهه با تهدیدات نظامی روزافزون، هیچ سلاح بازدارنده ای جز وجود ندارد. یک انتخابات آزاد و رقابتی با مشارکت بالای مردم می تواند تضمین کننده امنیت ملی ایران باشد.

وی با بیان اینکه دولت به درک درستی از اهمیت مشارکت مردمی رسیده است، تاکید کرد: انتخابات پرنشاط نیازمند فضای باز سیاسی و تایید صلاحیت های نامزدهای با گرایش های مختلف است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با شرمساری مردم به دلیل آنچه تورم 40 درصدی در چهار سال اخیر و سوء مدیریت در حوزه های مختلف نامیده شد، از روند بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان انتقاد کرد و گفت: در این شرایط ما، به عنوان کارگزاران ساخت و ساز ایران، تنها می توان به صورت داخلی در نظر گرفت. امکاناتی برای حکومت برای بهبود وضعیت فعلی وجود دارد. به همین دلیل، انتخابات در هر شرایطی یک امکان مهم است.

مرعشی در پاسخ به کسانی که معتقدند کاهش حضور مردم منجر به شنیده شدن صداها و اصلاحات می شود، خاطرنشان کرد: تجربه نشان می دهد که اینطور نیست و بر اساس این تحلیل پیشنهاد ما کمک به حوزه هایی است که حزب یا غیر حزب است. کاندیدا واجد شرایط است، سابقه اصلاح طلبی روشنی دارد و می توانیم از عملکرد گذشته و آینده او در مقابل مردم دفاع کنیم.

در این جلسه به پیشنهاد دبیر کل حزب و با رای اعضا مصوب شد که کارگزاران فقط در حوزه های انتخابات شورای اسلامی که کاندیداها یا کاندیداهای احزاب با صریح و قابل دفاع هستند فعال باشند. گرایش های اصلاح طلب ثبت نام ها تایید شد.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.