افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

کارگران سد هراز به دلیل کمبود بودجه شغل خود را رها کرده و بیکار شده اند

  • کد خبر : 261914
کارگران سد هراز به دلیل کمبود بودجه شغل خود را رها کرده و بیکار شده اند

۲۳ / ۰۲ / ۱۴۰۳ – ۱۴:۱۲:۱۱ حاجی پور: نماینده مردم آمل در شورای اسلامی به وزیر نیرو گفت: سد هراز را کشف کنید. امروز که با شما صحبت می کنم کارگران سد هراز به دلیل کمبود بودجه کار خود را رها کرده و بیکار شده اند. از سوی دیگر، در جریان ساخت سد هراز، […]


۲۳ / ۰۲ / ۱۴۰۳ – ۱۴:۱۲:۱۱

حاجی پور:




نماینده مردم آمل در شورای اسلامی به وزیر نیرو گفت: سد هراز را کشف کنید. امروز که با شما صحبت می کنم کارگران سد هراز به دلیل کمبود بودجه کار خود را رها کرده و بیکار شده اند. از سوی دیگر، در جریان ساخت سد هراز، وزارت نیرو قول داده بود ابتدا دو میلیون و 200 هزار تن زباله های ذخیره شده در حوضه سد را تخلیه کند اما این کار انجام نشد. بیایید برای حمایت از کشاورزان این زباله ها را دفع کنیم.

به گزارش ایلنا، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 اردیبهشت) شورای اسلامی شهر در ابتدای سخنان خود از مردم بزرگ، فرهیخته و شریف تقدیر و تشکر کرد. شهرستان آمل برای اعتمادی که دوباره نشان دادند. وی با قرائت بیت «من با مردم پیمان دارم که تا جانم در تن دارم/ تا عمرم هواداران کویش دارم» دوباره وعده خود را به مردم حوزه انتخابیه خود داد.

نماینده مردم آمل در شورای اسلامی همچنان به نمایندگی از مردم شهرستان هزار سنگر آمل در راستای مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر مردم در حوزه های مختلف استان مازندران و شهرستان آمل به ویژه شده است. در حوزه کشاورزی؛ وی خطاب به رئیس جمهور گفت: اقتصاد استان مازندران بر پایه کشاورزی است. اما امروز در زمان کاشت برنج که باید بارقه امیدی در دل مردم کاشته شود، دولت محترم ارز ترجیحی را برای واردات برنج اختصاص داده است.

حاجی پور خطاب به رئیس جمهور اعلام می کند که در کجای دنیا از شالیکاران این چنین حمایت و تشویق می کنند؟ وی افزود: سال گذشته قبل از اینکه برنج از دست کشاورزان خارج شود، به میزان دلخواه برنج وارد می شد و زمانی که برنج فروخته شد، تاجران آن را با قیمت ارزان از کشاورزان و برنج سازان و پس از هشت ماه دولت خریداری کردند. وی با تلاش و کوشش و اصلاحاتی که نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس داشتند، تنها یک حرکت در راستای خرید برنج پرمحصول در شمال کشور انجام داد. اساساً در شهرستان عامل و استان مازندران برنج پرمحصول نداشتیم.

وی افزود: اکنون نیز به جای تشویق برنج کاران، ارز ترجیحی برای واردات برنج در زمان کاشت با فاصله یک ماهه از برداشت این برنج اختصاص داده اند. آقای رئیس جمهور لطفا در آستانه سفر به استان مازندران در جهت حذف این ارز ترجیحی و جلب رضایت کشاورزان و تولیدکنندگان برنج گامی عملیاتی بردارید و در راستای حمایت از این قشر زحمتکش قدم بردارید.

نماینده مردم آمل در مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود به وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی کشور گفت: از دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران مطلع شوید. من قبلاً چندین بار به او هشدار داده بودم. همه نمایندگان استان مازندران از این وضعیت ناراحت هستند اما وزارت بهداشت به راحتی مشکلات دانشگاه علوم پزشکی مازندران را نادیده می گیرد.

حاجی پور در ادامه خطاب به وزیر نیرو گفت: سد هراز را کشف کنید. امروز که با شما صحبت می کنم کارگران سد هراز به دلیل کمبود بودجه کار خود را رها کرده و بیکار شده اند. از سوی دیگر، در جریان ساخت سد هراز، وزارت نیرو قول داده بود ابتدا دو میلیون و 200 هزار تن زباله های ذخیره شده در حوضه سد را تخلیه کند اما این کار انجام نشد. بیایید برای حمایت از کشاورزان این زباله ها را دفع کنیم.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

درست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.