افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 209381
کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

خبرگزاری مهر – گروه استان ها – نیره شفیعی پور: عملیات عمرانی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان یزد هم اکنون توسط سه دستگاه اصلی سازمان همیاری شهرداری ها، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در مناطق مختلف استان در حال انجام است. . خبرنگاران استان یزد روز سه […]

خبرگزاری مهر – گروه استان ها – نیره شفیعی پور: عملیات عمرانی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان یزد هم اکنون توسط سه دستگاه اصلی سازمان همیاری شهرداری ها، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در مناطق مختلف استان در حال انجام است. .

خبرنگاران استان یزد روز سه شنبه در جریان یک تور خبری در جریان روند ساخت و ساز نهضت ملی مسکن قرار گرفتند.

بازدید اول مربوط به پروژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود و خبرنگاران از دو پروژه 192 واحدی و 96 واحدی در محدوده بلوار خلیج فارس یزد بازدید کردند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد در این بازدید از خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام اولین دستگاهی بود که با هدف محرومیت زدایی وارد عرصه ساخت و ساز مسکن شد و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفت. به خصوص افراد محروم .

ساخت 1200 واحد مسکونی در ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد

علی اکبر محمد پناه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در حال ساخت 50 هزار واحد مسکونی است که از این تعداد 1200 واحد مربوط به استان یزد است.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام اولین سازمانی در استان است که واحدهای طرح نهضت ملی مسکن را به متقاضیان واگذار کرد که مربوط به طرح ویلای 140 واحدی بود که سال گذشته به متقاضیان واگذار شد. با حضور رئیس جمهور به تصویب رسید و سپس به یزد منتقل شد. عنوان استان پایلوت برای اجرای طرح هایی در قالب روستا مطرح شد.

محمد پناه مجموع پروژه های اجرا شده توسط ستاد فرمان امام (ره) استان یزد را 700 واحد آپارتمانی در یزد و 500 واحد ویلایی در مهریز اعلام کرد و گفت: تلاش کرده ایم حتی یک لحظه کار پیمانکاران متوقف نشود. . یک روز

وی به تشریح پروژه بازدید شده خبرنگاران پرداخت و گفت: پروژه 192 واحدی از پایان سال آماده تحویل به متقاضیان است و تاکنون 95 درصد کار انجام شده و هم اکنون مرحله محوطه سازی در حال انجام است.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

تور مطبوعات پس از بازدید از طرح های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد، خبرنگاران به بازدید از پروژه های در دست اجرای سازمان همیاری شهرداری های یزد از جمله پروژه 240 واحدی فرهنگیان که در دو فاز در حال اجراست، رفتند. 10 واحدی، پروژه شهید محمد خانی و پروژه فردیس. زندگی کرد 1.

سازمان همیاری شهرداری های استان یزد 5200 خانه در دست ساخت دارد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در حال حاضر 5200 واحد در دست ساخت دارد، اظهار داشت: پروژه شهید محمد خانی که خبرنگاران از آن بازدید کردند یک هزار و 216 واحد در دست ساخت دارد که 72 بلوک 16 تایی یک واحدی است. در دست ساخت است. و 64 واحد آن تا پایان سال جاری آماده تحویل به متقاضیان می شود.

محمدرضا عظیمی زاده در بازدید از پروژه پردیس زندگی نیز اظهار داشت: این پروژه یک پروژه تمدنی برای شهر یزد محسوب می شود چرا که مردم یزد ترجیح می دهند ویلا داشته باشند و اشتیاق کمتری به آپارتمان سازی نشان دهند.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

وی با اشاره به ویژگی های ساخت پروژه پردیس زندگی گفت: این پروژه محله محور بوده و شاخص های معماری ایرانی و اسلامی در نظر گرفته شده است.

عظیمی زاده تعداد واحدهای پیش بینی شده در 377 هکتار از این طرح را تقریباً 7 هزار واحد مسکونی با زیرساخت های مناسب که شامل راه، خدمات، فضای سبز، فضاهای درمانی، بهداشتی، آموزشی و مذهبی می باشد، اعلام کرد.

وی یادآور شد: این سایت در دو بخش طرح ملی جابجایی و واگذاری زمین بر اساس طرح قانون جمعیت جوانان در حال اجراست، بنابراین 6400 واحد در قالب طرح جمعیت جوانان و در فاز اول 596 واحد طراحی می شود. در فضای وسیعی به مساحت 50 هکتار اجرا می شود.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

عظیمی زاده ابراز امیدواری کرد: واحدهای این پروژه تا پایان خرداد 1403 آماده تحویل به متقاضیان شود.

خبرنگاران همچنین از پروژه های 180 واحدی 12 امام جماعت آزادشهر و 840 واحد بنیاد بتن که توسط سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در دست ساخت است بازدید کردند.

تور مطبوعات پس از بازدید از پروژه پردیس زندگی 1، خبرنگاران برای بازدید از پروژه های در حال ساخت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نزدیک ترین شهر به مرکز استان یزد عازم شهرستان تفت شدند.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو حوزه شهری و روستایی به عنوان عامل طرح نهضت ملی مسکن فعالیت می کند.

تحویل 850 هکتار زمین به متقاضیان مسکن در شهرستان های استان یزد

علیرضا نادریان زاده گفت: در بخش روستایی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 4 هزار و 200 نفر با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه از این طرح استقبال کردند و تاکنون 1700 نفر واحدهای خود را دریافت کرده اند.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

و افزود: در شهرستان ها نزدیک به 60 هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد 19 هزار نفر داوطلب نهایی شناخته شدند.

نادریان زاده با اشاره به تامین زمین برای این متقاضیان گفت: 850 هکتار زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته که تنها 10 درصد آنها با کمبود زمین مواجه هستند و 650 هکتار از اراضی تامین شده آماده شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون 3 هزار واحد فونداسیون ساختمانی و نزدیک به 7 هزار واحد در قالب گروه های عمرانی در استان یزد در حال ساخت است.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

مدیرکل مسکن و شهرسازی و معاونین وی نیز از ابتدای این بازدیدها در کنار خبرنگاران حضور داشتند.

درخواست 56000 متقاضی مسکن در یزد تایید شد

در این بازدیدها خواجه رضایی مدیرکل مسکن و شهرسازی استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: در استان یزد 141 هزار و 989 نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 56 هزار نفر تایید صلاحیت نهایی شدند.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

وی گفت: در حال حاضر سرشماری سرزمینی به پایان رسیده و طرح های آماده سازی در حال انجام است.

خواجه رضایی یادآور شد: در شهر یزد 791 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد و در اکثر شهرها کار مقدماتی توسط بنیاد مسکن انجام شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه پروژه ها به دو صورت گروه ساختمانی و فونداسیون ساختمانی انجام می شود، افزود: تسهیلات ساخت مسکن به هر دو گروه پرداخت می شود.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

وی با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن را با سه بازیگر شامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در دست اجرا داریم، برنامه های هر یک را تشریح کرد. از این عوامل

مصوبه شورای مسکن یزد چه بود؟

خواجه رضایی با اشاره به طرح مصوب شورای مسکن استان یزد و پیشنهاد به کل کشور گفت: برخی از متقاضیان در تامین مسکن خود دیر می کنند و برای حفظ حقوق کسانی که به موقع آن را تکمیل می کنند، اسراف نکنید. طرحی اجرا شده است.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

وی بیان کرد: در این طرح پروژه هایی که عامل و پیمانکار آنها یکی هستند و پروژه ها از نظر موقعیت مکانی فاصله چندانی با یکدیگر ندارند، زودتر به ازای هر میلیون در یک روز، امتیازدهی شده و بر اساس رتبه بندی، تحویل داده می شود. بر روی واحدها

خواجه رضایی در تشریح تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان یزد گفت: تا پایان امسال 3 هزار و 500 واحد مسکونی در سراسر استان تکمیل می شود.

کارگاه خانه سازی در یزد فعال است/ 3500 واحد آماده تحویل

پروژه های نهضت ملی مسکن از جهات مختلف الگو و پیشرو در کشور هستند. به عنوان مثال یزد اولین استانی بود که پروژه ویلاسازی را آغاز کرد و یا اولین استانی بود که اولین پروژه های نهضت ملی مسکن را به متقاضیان واگذار کرد. .

پیش بینی می شود با اجرای کامل این طرح و مالکیت بخش قابل توجهی از خانوارها، قیمت مسکن تا حد زیادی در سطح استان چه از نظر خرید و چه از نظر فروش متعادل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.