افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

کاروان بچه های ایران از حرم امام رضا به بازی های پارالمپیک اعزام می شوند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 328456
کاروان بچه های ایران از حرم امام رضا به بازی های پارالمپیک اعزام می شوند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی رضایی تصریح کرد: کاروان کودکان ایران دهمین حضور خود را در بازی های پارالمپیک انجام می دهد و این کاروان با 66 ورزشکار، 34 تکنسین و 20 همراه شامل پزشک، معاون فرهنگی، خدمه و … تشکیل می شود. دبیر اجرایی کاروان پارالمپیک ایران ادامه داد: این کاروان در تاریخ 11 […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی رضایی تصریح کرد: کاروان کودکان ایران دهمین حضور خود را در بازی های پارالمپیک انجام می دهد و این کاروان با 66 ورزشکار، 34 تکنسین و 20 همراه شامل پزشک، معاون فرهنگی، خدمه و … تشکیل می شود.

دبیر اجرایی کاروان پارالمپیک ایران ادامه داد: این کاروان در تاریخ 11 شهریورماه به پاریس اعزام می شود تا افتخاری دیگر به وی، خانواده و کشور عزیزمان ایران ارج نهاده شود.

وی بیان کرد: این کاروان قرار است قبل از عزیمت به فرانسه برای استعانت از حضرت رضا (ع) و زیارت مرقد مطهر این امامزاده بزرگوار به مشهد سفر کرده و سپس برای شرکت در این مسابقات راهی پاریس شوند.

رضایی ضمن تشکر از آستان قدس رضوی و همکاری خوب این مجموعه در میزبانی از این کاروان، گفت: بازی های پارالمپیک 2024 پاریس 15 شهریور ساعت 14:03 برگزار می شود.

مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در ادامه یکی از مأموریت های مؤسسه تربیت بدنی آستان نورانی را برای حمایت از ورزشکاران به ویژه ورزشکاران خیر و ورزشکاران مستعد ارائه کرد.

رضا امین زاده اظهار داشت: پیشکسوتان سالم، مستعد و عزیز کشورمان امسال نیز مانند سال های گذشته در این مسابقات حضور خواهند داشت، لذا برنامه ریزی های لازم جهت بازدید از بارگاه منور رضوی قبل از اعزام به این مسابقات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم ورزشکاران ضمن تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج(ع) و به یاری امام رضا(ع) با انرژی مضاعف در این مسابقات شرکت کنند و مدال های زیبایی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و زیبا را بالا ببرند. بار دیگر پرچم کشورمان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=328456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.