افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

کارنامه کمیته امداد در ارائه بهترین خدمات در اوج است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 220893
کارنامه کمیته امداد در ارائه بهترین خدمات در اوج است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید موفق ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است و زیر نظر مقام معظم رهبری است. ، مفتخر به خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند است. وی تنوع فعالیت های کمیته امداد با محوریت کاهش آلام آسیب […]

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید موفق ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است و زیر نظر مقام معظم رهبری است. ، مفتخر به خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند است.

وی تنوع فعالیت های کمیته امداد با محوریت کاهش آلام آسیب دیدگان را یادآور شد و تصریح کرد: تمام تلاش این مجموعه ارزشمند و انقلابی این است که وظایف مهم خود را در شاخص ها و وظایف تعریف شده انجام داده و همواره خیر و صلاح را ارائه دهد. خدمات. . همراه با جامعه عینی خود و شایسته تحقق است.

معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: با تاکید مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ماموریت ویژه ای برای ارتقای امتیاز کمیته امداد استان در تمامی شاخص های جشنواره استانی شهید رجایی پیدا کردیم و بتوانیم در این جشنواره به لطف اجرای صحیح در همه زمینه ها بدرخشید.

موفق اضافه کرد: کمیته امداد برخلاف سایر نهادها عمدتاً از طریق بسترهای الکترونیکی و آفلاین به جامعه هدف خدمات رسانی می کند و همچنین قوانین و مقررات خاصی را رعایت می کند که در سایر نهادها شاهد آن نیستیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می رود مجموعه مدیریت و برنامه ریزی استان با بررسی سوابق کمیته امداد و اعمال ضریب امتیاز دهی نگاهی متفاوت به این نهاد داشته باشد تا در سال های آینده بتوانیم خدمات متنوعی را ارائه دهیم. و تعامل با جامعه هدف برای کسب امتیاز خوب و کسب جایگاه مطلوب در جشنواره شهید رجایی.

معاون کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد، تاریخچه این نهاد را به آحاد جامعه تقدیم کرد و ادامه داد: در استان اردبیل نیز تلاش خواهیم کرد تا گزارشی را به درگاه خداوند متعال بدهیم. در مناطق مختلف در مناسبت های بعدی و در سال آینده با نوآورتر و خلاق تر از همیشه در زمینه خدمت رسانی به 43500 خانواده تحت حمایت باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.