افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کارنامه درخشان سردار رضا سراج درس عبرتی برای نسل جوان خواهد بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370928
کارنامه درخشان سردار رضا سراج درس عبرتی برای نسل جوان خواهد بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم عروج سرلشکر سرافراز، جانباز و مجاهد سبیل الله دفاع مقدس «سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج» از مدیران و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سرلشکر سرافراز، جانباز و مجاهد سبیل الله دفاع مقدس «سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج» از مدیران و کارشناس موفق و مؤثر سپاه در عرصه های مختلف مأموریتی به ویژه تحلیل استراتژی. . معاونت امور رسانه و جنگ نرم و ارتباطات و رسانه دبیرخانه شورا. شورای امنیت ملی شوکه و اندوهگین شد.

این سردار مجاهد از زمانی که لباس سبز پاسداری و حضور حماسی خود در سنگر دفاع مقدس را بر تن کرد تا میدان های دفاع از ارزش ها و هویت انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف اطلاعاتی، امنیتی و… جنگ فرهنگی و روانی که نمایانگر ایمان، دانش، اخلاص، شجاعت، فداکاری و مجاهدت است و کارنامه درخشان آن همواره مایه الهام و درس برای نسل جوان این سرزمین خواهد بود.

وی از جمله وظایف ارشد خود در سپاه، ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه امام حسین (ع)، مدیر سازمان بسیج دانشجویی، رئیس اداره عملیات روانی سپاه بوده است. معاونت فرهنگی و مسئولیت های مختلف در سازمان اطلاعات سپاه موفق و موثر بوده است. همچنین آقای سراج در مقابله با فتنه ها، تبیین جهاد و روشنگری در برابر انحرافات مختلف در مسیر انقلاب اسلامی علیه استکبار، جریان فتنه و انحراف نقش موثری ایفا کردند.

ضایعه درگذشت این سردار عزیز را به خانواده محترم، بازماندگان محترم و همرزمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) مسئلت دارد. . الحسین علیه السلام و یاران شهیدش. برای همسرم و فرزندانم و خانواده ام صبر و اجر جزیل خواهانم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.