افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کارنامه تاریخی ستاره پرسپولیس پس از نیم قرن; طعم گل قهرمانی دو چندان شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 284301
کارنامه تاریخی ستاره پرسپولیس پس از نیم قرن;  طعم گل قهرمانی دو چندان شد – پرسپولیس نیوز

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با زدن گل قهرمانی این تیم به رکوردی بی نظیر دست یافت. تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با غلبه بر مس رفسنجان عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر را از آن خود کند که گل قهرمانی را گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی این تیم در دقیقه 86 به ثمر […]

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با زدن گل قهرمانی این تیم به رکوردی بی نظیر دست یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با غلبه بر مس رفسنجان عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر را از آن خود کند که گل قهرمانی را گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی این تیم در دقیقه 86 به ثمر رساند. .

گلسیانی با گلزنی در این دیدار موفق شد ششمین گل خود را برای قرمزها در این فصل به ثمر برساند و بعد از عیسی آل کثیر در کنار محمدحسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی دومین گلزن برتر سرخ ها در این فصل شود.

این مدافع 32 ساله گرجستانی ضمن به ثمر رساندن گل قهرمانی پرسپولیس موفق شد با گلزنی در این دیدار به رکوردی بی نظیر در تاریخ باشگاه پرسپولیس دست پیدا کند. او پس از 46 سال به همراه آلن ویتل با 16 گل عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس را در اختیار دارد.

گلسیانی که همراه با تیم ملی گرجستان برای اولین بار در آلمان در یورو 2024 حضور خواهد داشت، این فرصت را دارد که با تمدید قرارداد با شیرهای سرخ این رکورد را بهبود بخشد و به تنهایی عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ فوتبال را از آن خود کند. شیرهای سرخ

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)