افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

کارمندان گمرک آبادان مرزبان اقتصادی هستند افزایش بارج از 30 دستگاه به 120 دستگاه

  • کد خبر : 252980
کارمندان گمرک آبادان مرزبان اقتصادی هستند افزایش بارج از 30 دستگاه به 120 دستگاه

وی در گفتگو با خبرنگار بازار وحید پورحشمت با اشاره به فعالیت لنج ها در شهر آبادان گفت: تاکنون سهمیه اولین سفر دریایی سال 1403 کشتی ها در سراسر کشور به سازمان های ذیربط ابلاغ نشده است. . بنابراین طبق مصوبه قبلی شناورهایی که در سال 1402 تا پایان سال 1403 سفری نداشته اند می […]

وی در گفتگو با خبرنگار بازار وحید پورحشمت با اشاره به فعالیت لنج ها در شهر آبادان گفت: تاکنون سهمیه اولین سفر دریایی سال 1403 کشتی ها در سراسر کشور به سازمان های ذیربط ابلاغ نشده است. . بنابراین طبق مصوبه قبلی شناورهایی که در سال 1402 تا پایان سال 1403 سفری نداشته اند می توانند سفر خود را انجام دهند و تاکنون تصمیمی در خصوص سفر دوم از سوی متولیان صادر نشده است. .

وی افزود: طبق آیین نامه ابلاغی، هر لنج سازماندهی شده در بندر مورد نظر می تواند محموله خود را در همان بندر سازماندهی شده اعزام کند، یعنی بارج هنگام بازگشت از سفر دریایی باید به مبدأ اصلی خود بازگردد.

مدیرکل گمرک آبادان تصریح کرد: در سال‌های اخیر حدود هزار لنج در شهرستان آبادان فعال بوده و فعالیت خود را به شهرهای دیگر منتقل کرده‌اند و طی یک سال گذشته تعداد لنج‌ها از 30 فروند به بیش از 120 فروند رسیده است.

پورحشمت با تاکید بر اینکه کارکنان گمرک آبادان مرزبان اقتصادی هستند، گفت: رشد و افزایش چشمگیر رویه های واردات، صادرات و ترانزیت کالا و همچنین درآمد کلی در سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال 1401 گمرک آبادان نشان از جهش اقتصادی دارد. . در زمینه معیشت و اشتغال به حوزه بازرگانی مربوط می شود.

وی با اشاره به اظهارات روز گذشته امام جمعه آبادان در خصوص مشکلات برخی از کشتی ها گفت: از درایت امام جمعه آبادان و توجه ویژه ایشان به مسائل اقتصادی شهرستان و اهتمام به معیشت بزرگواران قدردانی می کنیم. مردم و گرم آبادان و دغدغه آنها بی شک انگیزه ای است که ما را برای خدمت به مردم در سنگر اقتصادی گمرکات مضاعف می کند.

مدیرکل گمرک آبادان ابراز امیدواری کرد: همکاری و هماهنگی خوبی بین اداره کل گمرک آبادان و اداره بنادر و دریانوردی آبادان وجود دارد و پیگیر هستیم تا مسیر توسعه اقتصادی همواره اجرا شود. به ویژه در سال جهش تولیدی با مشارکت مردمی.

پورحشمت تاکید کرد: از همه مسئولان شهرداری و استانی که در رفع موانع و کمک به ما تلاش می کنند کمال تشکر را داریم و امیدواریم با خرد جمعی و همکاری نزدیک و موثر برای تکمیل اشتغال زایی اتفاقات خوبی برای مردم بیفتد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.