افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

کارشناس داوری: 2 پنالتی پرسپولیس مقابل استقلال دیده نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 157276
کارشناس داوری: 2 پنالتی پرسپولیس مقابل استقلال دیده نشد – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس داوری فوتبال گفت: سه صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد که دو صحنه آن پنالتی به سود پرسپولیس بود. حسین عسگری در گفت وگو با فارس، درباره نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه 27 بازی، داور بازی پنالتی 100 […]

یک کارشناس داوری فوتبال گفت: سه صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد که دو صحنه آن پنالتی به سود پرسپولیس بود.

حسین عسگری در گفت وگو با فارس، درباره نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه 27 بازی، داور بازی پنالتی 100 درصدی را علیه این بازیکن اعلام نکرد. پرسپولیس. ، دلیلش هم نداشتن موقعیت مناسب و حضور در میانه بازی بود، با دیدن توپ بود که مدافع استقلال خوزستان روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد.

وی افزود: در صحنه ای که داور برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد دوربین تلویزیون متوقف شد و ما نمی توانیم صحنه را به خوبی ببینیم که در آن لحظه چه اتفاقی افتاد اما داور دقیقا مقابل دو بازیکن ایستاده است و با دید خوبی از صحنه، با این حال نمی توان به طور قطعی گفت که این صحنه پنالتی بود یا نه.

عسگری با اشاره به سومین صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان گفت: در آن صحنه مدافع استقلال خوزستان پا به پای محمد عمری گذاشت و یک پنالتی مرتکب شد که داور آن را ندید.

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به قطع شدن مسابقه تصریح کرد: با پرتاب اشیا از سوی تماشاگران، امنیت بازیکنان هر دو تیم چه بازیکن حریف مصدوم باشد و چه خانه، می تواند به خطر بیفتد. بازیکن تیم مصدوم است در چنین شرایطی ایمنی وجود ندارد و داور می تواند بازی را لغو کند اما زمانی که شرایط مساعدتر باشد قطعا می تواند دستور ادامه بازی را بدهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)