افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

کارشناس داوری: گل دوم پرسپولیس سالم بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 410934
کارشناس داوری: گل دوم پرسپولیس سالم بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل حقایق مهم دیدار پرسپولیس و شمس آذر پرداخت. علی میرزا بیگی در گفت وگو با فارس درباره قضاوت بازی پرسپولیس و شمس آذر اظهار داشت: خوبی این دیدار این بود که دوربین ها نسبت به بازی استقلال – هوادار بیشتر بود و به همین دلیل داوران توانستند. برای تجزیه […]

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل حقایق مهم دیدار پرسپولیس و شمس آذر پرداخت.

علی میرزا بیگی در گفت وگو با فارس درباره قضاوت بازی پرسپولیس و شمس آذر اظهار داشت: خوبی این دیدار این بود که دوربین ها نسبت به بازی استقلال – هوادار بیشتر بود و به همین دلیل داوران توانستند. برای تجزیه و تحلیل صحنه ها از زوایای بهتر.”

وی افزود: مصداق بارز این مشکل درگیری قبل از گل دوم پرسپولیس بود که از چند زاویه به داور نشان داده شد و در نهایت فکر می کنم مود دعایی تصمیم درستی گرفت. اخطارهایی که داد درست بود. او به درستی به سروش رفیعی کارت زرد نشان داد که اعتراض زیادی کرد اما با بی دقتی پا به کفش فخرالدینی گذاشت. اگر به پای حریف ضربه می زد به دلیل خطای جدی از زمین اخراج می شد اما چون ضربه روی کفش بازیکن بود اخطار درست بود.

این کارشناس داوری تصریح کرد: در پایان نیمه اول (دقیقه 41) علیپور خطا گرفت اما خطا نبود و بهتر بود دستور ادامه بازی را می داد. با این حال مود نشان داده است که هر برخوردی را اشتباه تلقی نمی کند و با اطمینان خیلی خوب قضاوت می کند. بیشتر تصمیماتش هم درست بود.

میرزابیگی در خصوص گل های پرسپولیس تصریح کرد: گل اول مشکلی نداشت. در گل دوم تعداد دوربین ها به تصمیم درست کمک کرد. از یک زاویه احساس کردم اشتباهی وجود دارد، اما وقتی از زاویه ای دیگر نشان داده شد، متوجه شدم که یک درگیری ساده است. این برخوردها در فوتبال طبیعی است. بازیکنان نمی توانند بایستند تا حریف بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد.

و افزود: امیری با دروازه بان حریف نیز جلسه ای داشت و در این صحنه تصمیم درستی گرفته شد زیرا هر دو بازیکن تقریباً همزمان آنجا بودند. اگر دروازه بان قبل از زدن توپ ابتدا امیری را می زد خطا می شد اما دو بازیکن با هم برخورد کردند و تقریباً همزمان به توپ ضربه زدند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)