افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کارشناس داوری: دابو باید همراه با علی شاه اخراج می شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 250325
کارشناس داوری: دابو باید همراه با علی شاه اخراج می شد – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که بیژن حیدری در کیفیت پایین بازی پرسپولیس و سپاهان تاثیرگذار بوده است. ابراهیم میرزابیگی در گفت وگو با تسنیم، درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار نبود، قضاوت داور نیز در کیفیت پایین […]

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که بیژن حیدری در کیفیت پایین بازی پرسپولیس و سپاهان تاثیرگذار بوده است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت وگو با تسنیم، درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار نبود، قضاوت داور نیز در کیفیت پایین بازی تاثیرگذار بود. حیدری برخوردها و صحنه های زیادی را نامید که خطا نبود و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که روی زمین می افتاد، داور سوت می زد، در حالی که در بسیاری از صحنه ها می توانست دستور ادامه بازی را بدهد و قضاوت بهتری داشت.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه به اشتباه کارت زرد نشان داد. در صحنه اخراج علاوه بر عالیشاه، بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم باید اخراج شود. در کنار او سیاوش یزدانی نیز چند بار بازیکنان پرسپولیس را هل داد اما داور با او برخورد نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: در دقیقه 14 زانوی بازیکن سپاهان به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و باز هم خطایی اعلام نشد. در ادامه در دقیقه 39 شوت رضاییان با برخورد به دستان بیرانوند از محوطه خارج شد و داور باید کرنر می زد که این گل به اشتباه به ثمر رسید. در دقیقه 61 حیدری باید به بازیکن سپاهان اخطار می داد که نشد. در صحنه ای دیگر کمک داور اول مسابقه به اشتباه ترابی را آفساید اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته جالب این دیدار اعتراض زیاد بازیکنان بود در حالی که داور می توانست مانع از اعتراض زیاد بازیکنان شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)