افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

کارشناس داوری: بازی شجاعانه رونالدو در تصمیم داور تاثیرگذار بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138595
کارشناس داوری: بازی شجاعانه رونالدو در تصمیم داور تاثیرگذار بود – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری به تشریح تصمیم داور چینی در دیدار تیم های فوتبال نصر و پرسپولیس عربستان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. علی دهقانی در گفت وگو با تسنیم، درباره قضاوت داور چینی درباره دیدار تیم های نصر عربستان و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: 20 دقیقه ابتدایی این دیدار پر از […]

کارشناس داوری به تشریح تصمیم داور چینی در دیدار تیم های فوتبال نصر و پرسپولیس عربستان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

علی دهقانی در گفت وگو با تسنیم، درباره قضاوت داور چینی درباره دیدار تیم های نصر عربستان و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: 20 دقیقه ابتدایی این دیدار پر از اتفاقات و صحنه های حساس بود و داور چینی به رقابت پرداخت. بازی تا جایی که اگر VAR نبود شاید نتیجه فرق می کرد.

وی ادامه داد: در دقیقه 2 بازی، تکل سروش رفیعی باعث شد تا کریستیانو رونالدو به جایی بیفتد که داور در سوت او به نشانه پنالتی دمید، اما با بررسی صحنه روی VAR، داور به درستی پنالتی را باطل کرد. . . احتمالا حرکت جنتلمنانه رونالدو در اعلام خطا نبودن تکل سروش رفیعی قبل از بررسی صحنه به داور باعث شد تا داور برای شبیه سازی به رونالدو کارت زرد ندهد.

دهقانی گفت: در دقیقه 12 جدایی شهاب زاهدی و از دست دادن تعادل مهاجم پرسپولیس بین مدافعان نصر اشتباه نبود و داور بازی را به درستی ادامه داد اما نقطه عطف نیمه اول در دقیقه 16 رقم خورد. تکل علی لجامی مدافع النصر روی پای میلاد سرلک باعث برتری داور مسابقه شد اما با قطع شدن بازی، منینگ با هماهنگی اتاق VAR به درستی بازیکن آل را با کارت قرمز محکوم کرد. جرم جدی عدم. در دقیقه 41 دست زاهدی به گردن بازیکن النصر برخورد کرد و در دقیقه 44 امید عالیشاه به دلیل رفتار غیرورزشی خود از داور مسابقه کارت زرد گرفت. سروش رفیعی در دقیقه 3+45 از داور کارت زرد دریافت کرد که فیلم دلیل آن را نشان نداد و احتمالا سرنگونی حریف در حالی که بازی در محوطه دیگری بود باعث شد داور به این بازیکن کارت زرد نشان دهد.

در نیمه اول اخراج زودهنگام مدافع النصر ما نینگ را در هشدار دادن به پرسپولیسی ها جسورتر کرد. کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: گل دقیقه 53 شهاب زاهدی به درستی آفساید اعلام شد.

دهقانی گفت: بروژویچ به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور در دقیقه 59 با کارت زرد جریمه شد. دیدار مسعود ریگی با هافبک نصر یک دیدار عادی در فوتبال به حساب می آمد و اصلا قابل مقایسه با صحنه دقیقه 16 بازی نبود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد رنگ زرد گل ها باید گفت که در قانون قوانین بازی فوتبال و همچنین در قوانین اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، قانون هیچ محدودیتی برای آن قائل نشده است. رنگ هدف

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)