افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

کارشناس داوری؛ گل استقلال مقابل فولاد درست بود؟

  • کد خبر : 263607
کارشناس داوری؛  گل استقلال مقابل فولاد درست بود؟

آفتاب نیوز: ابراهیم میرزابیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره محاکمه فنادی فر در دیدار استقلال و باشگاه فوتبال خوزستان اظهار داشت: متاسفانه در یک صحنه مشکوک دوباره اشتباهات داوری رخ داد و تیم شکست خورد. در این زاویه که دیدیم صحنه مشکوک بود و توپ به پای فولادی نخورد و […]

آفتاب نیوز:

ابراهیم میرزابیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره محاکمه فنادی فر در دیدار استقلال و باشگاه فوتبال خوزستان اظهار داشت: متاسفانه در یک صحنه مشکوک دوباره اشتباهات داوری رخ داد و تیم شکست خورد. در این زاویه که دیدیم صحنه مشکوک بود و توپ به پای فولادی نخورد و کرنر نداشت. در ادامه این صحنه استقلال از روی یک ضربه کرنر به گل رسید.

ادامه: مهرداد محمدی در دقیقه 25 با اعتراض استقلالی ها در محوطه جریمه روی زمین افتاد اما در این صحنه داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت و اتفاقی نیفتاد.

رودنیل: کرنر منتهی به دروازه استقلال اشتباه بود; کمک داور ترسید و تحریم نکرد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: در فیلمی که دیدیم داور به اشتباه کرنر منتهی به گل استقلال را اعلام کرد.

نوذر رودنیل در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: داور تا دقیقه 58 تصمیمات درستی گرفت و دخالتی در بازی نداشت اما در این لحظه برای لحظاتی سوت زد که به نظر اشتباه و حق فوتبال فولاد است. تیم . او در این بازی شکست خورد.

وی ادامه داد: از زوایایی که دیدیم و عکس هایی که دوستان برایم فرستادند توپ از پای بازیکن فولاد افتاد اما فنادی فر به اشتباه کرنر را نشان داد. حتی بازیکن فولاد هم با این تصمیم مخالفت کرد اما همان توپ وارد دروازه فولاد شد و استقلال 3 امتیاز مسابقه را به دست آورد. امیدوارم اشتباه نکرده باشد و در غیر این صورت شاهد یک تصمیم موثر و دخالت داور در نتیجه بازی باشیم.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصریح کرد: در صحنه ای دیگر و در شرایطی که توپ به دست یکی از بازیکنان استقلال در فاصله دو متری او برخورد کرد، اما بدون علامت، نمی توانم چیزی بگویم که چرا کمک داور این دیدار. شاید تنها دلیل آن ترس باشد زیرا این صحنه آنقدر واضح بود که نمی توان در مورد آن چیزی گفت.

رودنیل تصریح کرد: کمک داور 7 مسئولیت یا اختیار دارد که باید در طول بازی از آنها استفاده کند. او می تواند در همه صحنه ها به داور اخطار و کمک کند اما وقتی وارد چنین صحنه ای نمی شود به این معناست که شرایط از او پیشی گرفته است.

وی تاکید کرد: در مورد بنیاد باید به یک نکته اشاره کنم. بارها از او خواسته شده که با انگشتانش با بازیکنان صحبت نکند اما متاسفانه گوش نمی دهد. با این شرایط VAR نه تنها کمکی به فوتبال ما نمی کند بلکه مشکلات بیشتری برای ما ایجاد می کند. ورود این فناوری به فوتبال ما و مافیای پشت آن برای ما دردسرساز خواهد بود و تا داوران جرات لازم را نداشته باشند نباید از آن استفاده کنیم. با این شرایط داور ذهنیت و تمرکز لازم را نخواهد داشت زیرا می داند که می تواند از آن کمک بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.