افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درباره هوادار سپاهان منطبق بر ضوابط است/ دادستان می تواند به جنبه کیفری جرم رسیدگی کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 253389
کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درباره هوادار سپاهان منطبق بر ضوابط است/ دادستان می تواند به جنبه کیفری جرم رسیدگی کند – پرسپولیس نیوز

کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان گفت: تصمیم کمیته انضباطی در خصوص هوادار سپاهان اگرچه مطابق با قوانین انضباطی فدراسیون و ضوابط اخلاقی فیفا است اما با تخلف این فرد باید در دادگاه های عمومی و انقلاب رسیدگی شود. رضا شاه منصوری در گفت وگو با فارس، در خصوص محکومیت 10 ساله یک هوادار سپاهان اظهار داشت: […]

کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان گفت: تصمیم کمیته انضباطی در خصوص هوادار سپاهان اگرچه مطابق با قوانین انضباطی فدراسیون و ضوابط اخلاقی فیفا است اما با تخلف این فرد باید در دادگاه های عمومی و انقلاب رسیدگی شود.

رضا شاه منصوری در گفت وگو با فارس، در خصوص محکومیت 10 ساله یک هوادار سپاهان اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف هوادار سپاهان با توجه به اینکه تخلف در محوطه ورزشگاه رخ داده است. صلاحیت دارد دارای رویه هایی است از سوی دیگر کمیته انضباطی می تواند با تخلف تماشاگران هر تیم به دلیل عضویت در آن تیم و اعضای باشگاه برخورد کند.

وی افزود: رای صادره از سوی کمیته انضباطی کاملا مطابق با موازین آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و ضوابط اخلاقی فیفا و منطقی، موجه و مستند به موازین قانونی است.

این کارشناس حقوقی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل وقوع این تخلف در حوزه فوتبال و ورزش امکان رسیدگی به پرونده این فرد در دادگاه های خارج از فوتبال وجود دارد، توضیح داد: روند و روال قانونی که به آن اشاره کردیم در ال کامپو د. بحث حقوقی و قضایی فوتبال است و جنبه عمومی جرم را نیز با توجه به اینکه اعمال و سخنان این فرد موجب تشویش روحیه عمومی شده و از الفاظی استفاده می کند که موجب تحقیر، توهین و تحقیر جامعه بزرگی از زنان کشورمان شده است. و طرفدار خانم فوتبال شده اند، دادستان نیز می تواند طبق قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 در دادگاه های عمومی و انقلاب رسیدگی و شکایت کند.

شاه منصوری ادامه داد: در این قانون برای متخلفان جزای نقدی از جمله جزای نقدی، قمه و حبس در نظر گرفته شده است. دادستانی و انقلاب می توانند با این فرد مطابق موازین کیفری رفتار کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)