افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

کارخانه تولید آسانسور و پله برقی دانش بانیان راه اندازی شد

  • کد خبر : 129008
کارخانه تولید آسانسور و پله برقی دانش بانیان راه اندازی شد

حامد عاملی در حاشیه مراسم افتتاح این واحد تولیدی به خبرنگار بازار گفت: در مرحله توسعه برای 150 تا 300 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود تا این واحد تولیدی در سال آینده وارد باشگاه هزاران نفر شود. استاندار اردبیل تصریح کرد: در این کارخانه دانش بنیان برای اولین بار در شمال غرب کشور تولید […]

حامد عاملی در حاشیه مراسم افتتاح این واحد تولیدی به خبرنگار بازار گفت: در مرحله توسعه برای 150 تا 300 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود تا این واحد تولیدی در سال آینده وارد باشگاه هزاران نفر شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در این کارخانه دانش بنیان برای اولین بار در شمال غرب کشور تولید تجهیزات مدرن آسانسور و پله برقی با ظرفیت هزار پانل آسانسور، کابین و 600 پله به صورت مکانیکی انجام می شود.

وی صادرات این محصولات به استان های مختلف کشور و همچنین نیاز داخلی را برشمرد و گفت: سه کشور همسایه درخواست خرید آسانسور و پله برقی از این کارخانه دانش آموزی داشتند که امیدواریم زمینه صادرات این محصول صنعتی فراهم شود.

استاندار اردبیل افزود: 30 هزار آسانسور نیاز کشور برای صنعت ساختمان و توسعه مجتمع های خدماتی است که با استاندارد بالا ساخته و به بازار عرضه می شود.

نماینده ای گفت: 15 واحد تولیدی در استان اردبیل قرار بود در حوزه اشتغال به باشگاه هزاره بپیوندند که امیدواریم در سال آینده بهره برداری از این واحدهای صنعتی تضمین شود.

وی افزود: دولت و مجلس در تلاش هستند تا زمینه حمایت و تسهیل تولید در این زمینه را فراهم کنند تا تولیدکنندگان و سرمایه گذاران با آسودگی خاطر و تامین زیرساخت ها در عرصه تولید حضور پررنگی داشته باشند.

عاملی تصریح کرد: اکثر واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل به مجتمع های فناورانه و دانش بنیان تبدیل شده و یا در حال تبدیل هستند که زمینه اشتغال، صادرات و تولید با کیفیت را فراهم کرده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: نیاز استان به آسانسور و پله برقی در سال یک هزار و 100 دستگاه است که بخشی از این نیاز از طریق این کارخانه و واحد تولیدی تامین و تامین می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.