افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
7

کارت ویزیت NFC چیست؟

  • کد خبر : 215443
کارت ویزیت NFC چیست؟
کارت ویزیت در طی چندین دهه اخیر، همیشه یکی از بهترین و اصلی‌ترین راه برای معرفی و تبلیغ یک شخص، یک کسب‌و‌کار یا یک شرکت بوده و خلاقیت طراحان همیشه به سمت ظاهر و طراحی جذاب آن تمایل داشته است؛ اما این روزها، یکی از مدرن‌ترین و درعین‌حال خلاقانه‌ترین نوآوری‌های صورت‌گرفته در کارت‌های ویزیت، الکترونیکی شدن آن است که با نام کارت ویزیت هوشمند یا کارت ویزیت NFC شناخته می‌شود. در این مطلب، ضمن معرفی کامل کارت ویزیت الکترونیکی، شما را با یکی از برترین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان آن نیز آشنا خواهیم کرد.

کارت ویزیت در طی چندین دهه اخیر، همیشه یکی از بهترین و اصلی‌ترین راه برای معرفی و تبلیغ یک شخص، یک کسب‌و‌کار یا یک شرکت بوده و خلاقیت طراحان همیشه به سمت ظاهر و طراحی جذاب آن تمایل داشته است؛ اما این روزها، یکی از مدرن‌ترین و درعین‌حال خلاقانه‌ترین نوآوری‌های صورت‌گرفته در کارت‌های ویزیت، الکترونیکی شدن آن است که با نام کارت ویزیت هوشمند یا کارت ویزیت NFC شناخته می‌شود. در این مطلب، ضمن معرفی کامل کارت ویزیت الکترونیکی، شما را با یکی از برترین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان آن نیز آشنا خواهیم کرد.

کارت ویزیت در گذر زمان

در اکثر کشورهای جهان، علی‌الخصوص در کشور ایران، داشتن یک کارت ویزیت امری بسیار معمول و رایج است. کارت ویزیت چه‌‌برای افراد عادی، چه‌برای افراد متخصص و چه‌برای یک شرکت، یک مجموعه یا یک کسب‌و‌کار، اصلی‌ترین روش معرفی و شناساندن خود به دیگران است.

ایراد اصلی کارت‌های ویزیت سنتی، نیاز به چاپ آن‌ها در تعداد بسیار زیاد بوده که همین موضوع سبب دور‌ریخته‌شدن آن‌ها در گذر زمان می‌شود و علاوه‌بر آلودگی محیط‌زیست و تولید زباله، هزینه‌هایی دائمی و همیشگی روی دست سفارش‌دهندگان قرار می‌دهد؛ اما این روزها، دیگر استفاده از کارت ویزیت سنتی بسیار کم‌رنگ شده و با ظهور انواع کارت ویزیت NFC، نحوه تعامل و استفاده از یک کارت ویزیت به‌طور‌کلی تغییر یافته است. کارت ویزیت هوشمند دارای یک ساختار تمام الکترونیکی است که می‌تواند حجم مختلفی از اطلاعات مهم شما را در خود جای دهد.

کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

در کارت‌های ویزیت الکترونیکی، بر خلاف نمونه‌های قدیمی و سنتی، کارت شما دارای یک تراشه الکترونیکی است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات مختلف و بسیار زیادی از خود یا کسب‌و‌کار خود، روی آن ذخیره‌سازی کنید. بدین‌ترتیب دیگر برای نمایش اطلاعات و معرفی خود، به بخش فیزیکی کارت محدود نخواهید بود.

درواقع می‌توان اینطور گفت که کارت ویزیت NFC یک روش جدید و نوآورانه در معرفی و تبلیغات به‌شمار می‌رود. NFC همچون بلوتوث یا مادون قرمز، یک روش ارتباطی از راه نزدیک است که دارای فناوری پیشرفته‌تر و قدرتمندی برای دریافت یا انتقال اطلاعات است. کارت ویزیت هوشمند نیز با استفاده از NFC به تبادل اطلاعات در محیط می‌پردازد.

ماهیت اصلی کارت ویزیت‌های هوشمند چیست؟

با دیجیتالی‌تر شدن هرچه بیشتر دنیای اطراف ما، دیگر کارت‌های ویزیت سنتی اهمیت خود را از دست داده و این روزها کسی را پیدا نمی‌کنید که در جیب لباس یا در کیف خود، چندین کارت ویزیت کاغذی نگهداری کند؛ زیرا این روش دیگر منسوخ شده و با توسعه هرچه بیشتر اینترنت، اغلب افراد برای پیدا کردن کسب‌و‌کارهای مورد نیاز از گوگل یا اینستاگرام استفاده می‌کنند.

کارت ویزیت NFC درواقع یک لینک ارتباطی است که می‌تواند در یک محیط به تعامل با کاربران پرداخته و خود را به روشی ساده و بی‌دردسر معرفی کند. همچنین این روش مزایایی همچون سرعت بالاتر، معرفی بهتر و تاثیرگذارتر و دامنه اثرگذاری بسیار بیشتری به شما ارائه می‌دهد؛ به‌همین‌دلیل باید گفت که کارت‌های ویزیت هوشمند، جانشینی شایسته برای کارت‌های ویزیت سنتی هستند.

کارت ویزیت NFC

مزایا و فواید کارت ویزیت‌های NFC

همانطور که گفته شد، نوآورانه‌بودن روش کار و فرآیند تعامل، مهم‌ترین برگ برنده در کارت‌های ویزیت هوشمند به‌شمار می‌روند. چنین قابلیت‌هایی دست شما را برای یک تبلیغات مدرن و تاثیرگذار باز خواهد گذاشت و می‌تواند در مبحث بازاریابی و مارکتینگ، بهتر و اصولی‌تر عمل کند.

دسترسی ساده کاربران به اطلاعات شما با کارت ویزیت NFC

در گذشته هنگامی که می‌خواستید اطلاعات یک کسب‌و‌کار را پیدا کنید، گزینه‌های بسیار محدودی برای این کار داشتید. آن زمان نه اینترنت به شکل امروزی توسعه‌یافته بود و نه کسب‌و‌کار دیجیتال معنی داشت؛ به‌همین‌دلیل می‌بایست حتما کارت ویزیت کاغذی یک کسب‌و‌کار را در دست داشتید؛ اما حالا با استفاده از یک کارت ویزیت الکترونیکی، تمام کاربران به سادگی هرچه تمام‌تر به شما دسترسی دارند و اطلاعات مختلف کسب‌و‌کارتان را در اختیار خواهند داشت.

برندسازی حرفه‌ای‌تر

در مقوله دیجیتال مارکتینگ، برندسازی بیش از چیزی که تصورش را داشته باشید، مهم و حیاتی است. برندسازی بهترین روش برای ایجاد یک عادت قوی در مخاطبان و کاربران جهت تبدیل آن‌ها به مشتریان بالقوه است. بی‌شک استفاده از یک کارت ویزیت NFC می‌تواند به برندسازی هرچه بهتر شما کمک شایانی کند و خیلی زود کسب‌و‌کارتان را ورد زبان دیگران کند.

آپدیت و به‌روزرسانی دائمی

برای گوگل، کارت ویزیت کاغذی اهمیت چندانی ندارد؛ زیرا نمی‌تواند فواید سنتی آن را در یک دنیای دیجیتالی به‌کار گیرد؛ اما گوگل به کارت ویزیت‌های هوشمند اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و هنگامی که متوجه شود شما دائما در حال آپدیت کردن خود، همچنین بهبود و توسعه اطلاعات و خدمات بیزینس خود هستید، یک گام مهم دیگر از موفقیت شما در دنیای دیجیتال را تضمین می‌کند.

امکان شبکه‌سازی گسترده

مزیت مهم و فوق‌العاده کارت ویزیت الکترونیکی را باید امکان معرفی شبکات اجتماعی، ارائه اطلاعات تماس، نمونه‌کارها، خدمات و ده‌ها مورد دیگر نام برد که علاوه‌بر یک شبکه‌سازی مفید و قوی، دید مثبتی را نیز در ذهن کاربران و مشتریان ایجاد می‌کند. شبکه‌سازی با کارت ویزیت NFC همچنین بر برندسازی و ماندگار شدن در ذهن کاربران کمک فراوانی خواهد کرد.

اقتصادی و دائمی بودن

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، کارت ویزیت‌های سنتی یک هزینه دائمی و همیشگی برای شما ایجاد می‌کردند. شما باید به‌طور معمول، ماهانه هزاران کارت کاغذی چاپ کرده و بین مردم یا مشتریان پخش می‌کردید. این افراد اغلب کارت شما را بعد از مدتی دور ریخته و این یعنی هزینه‌ای بدون بازدهی مناسب؛ اما مزیت دیگر کارت ویزیت‌های الکترونیکی این است که با داشتن یکی از آن‌ها، دیگر نیاز به سفارش و چاپ دوره‌ای کارت ویزیت نیست و فقط با داشتن یکی از آن‌ها، تاثیرات فوق‌العاده و شگفت‌انگیز آن را متوجه خواهید شد.

امکان ویرایش راحت و بدون مشکل

تصور کنید که هزاران کارت ویزیت کاغذی چاپ کرده‌اید و بعد از مدتی کوتاه، دفتر کار خود را به مکانی دیگر منتقل می‌کنید؛ این یعنی بی‌استفاده‌شدن تمام کارت ویزیت‌هایی که اکنون در دسترس دارید. کارت ویزیت NFC دقیقا به‌همین‌دلیل کارایی دارد که شما می‌توانید هر زمان که خواستید، اطلاعات مندرج در آن را تغییر دهید و بدون کمترین فوت وقت، اطلاعات مختلف خود را به‌روزرسانی کنید.

کارت ویزیت هوشمند برای چه کسانی مناسب‌تر است؟

شما در هر جایگاه یا مقامی که باشید، هر تخصص یا توانایی مهمی داشته باشید یا صاحب هر نوع کسب‌و‌کار و بیزینسی باشید، قطعا نیاز به کارت ویزیت را احساس خواهید کرد. پس چرا کارت ویزیت‌های هوشمند انتخاب اول شما نباشد؟ در ادامه مهم‌ترین کسب‌و‌کارهایی که نیاز به کارت ویزیت‌های الکترونیکی دارند را معرفی می‌کنیم.

پزشکان و کادر درمان

مطب پزشکان همیشه مملو از مراجعه‌کنندگان است و این یعنی فرصتی طلایی برای به‌اشتراک‌گذاری ده‌ها نوع اطلاعات تاثیرگذار همچون شبکات اجتماعی، راه‌های ارتباطی، سوابق پزشکی و دیگر موارد مهم. بی‌شک کارت ویزیت NFC می‌تواند مراجعه‌کنندگان مطب شما را به مشتریان همیشگی تبدیل کند.

مشاورین املاک

موفقیت در بازار پررقابت املاک، نیاز به پیش‌گرفتن روش‌های مدرن و نتیجه‌بخش دارد. قطعا یکی از این روش‌های مدرن را باید کارت ویزیت‌های الکترونیکی دانست. ازآنجاکه ذات و هویت کار املاک، سپردن خود به ذهن مشتریان است، پس بدیهی خواهد بود که بتوانید با کارت ویزیت‌های هوشمند، این وظیفه مهم را انجام دهید.

فریلنسرها و متقاضیان کار

اگر فریلنسر هستید یا اینکه به‌دنبال کار می‌گردید، بی‌شک استفاده از کارت ویزیت‌های الکترونیکی می‌تواند شما را یک گام مهم از رقبا جلوتر اندازد. معرفی و نمایش نمونه‌کارها به تعداد کاربران بیشتر یعنی کسب پروژه‌های بیشتر و موفقیت بالاتر.

هنرمندان

یک هنرمند خوب اغلب با آثار هنری خوب شناخته می‌شود؛ اما شناساندن آثار هنری خود به دیگران، موضوعی مهم و حیاتی است که قطعا کارت ویزیت NFC می‌تواند به خوبی از عهده آن برآید؛ به‌همین‌دلیل، می‌توان به جرات گفت که هنرمندان دارای کارت ویزیت‌های هوشمند، موفق‌تر و شناخته‌شده‌تر نیز هستند.

چرا کارت ویزیت سروش‌‌کارت؟

سروش‌کارت ارائه‌دهنده کارت ویزیت‌های الکترونیکی و هوشمندی است که این روزها حسابی درحال کسب محبوبیت هرچه بیشتر هستند. خدمات مختلف و متنوع این مجموعه در زمینه کارت ویزیت آنلاین باعث شده تا بسیاری از کسب‌و‌کارها از سروش‌کارت به‌عنوان مهم‌ترین عامل جذب مشتری خود نگاه کنند.

این مجموعه همچنین یکی از باسابقه‌ترین ارائه‌دهندگان کارت ویزیت‌های هوشمند است که می‌توانید به کمک ابزارها و سرویس‌های مختلف آن، بهترین معرفی و تبلیغ را برای کسب‌و‌کار خود انجام دهید و در مباحث برندسازی و دیجیتال مارکتینگ بسیار موفق ظاهر شوید.

سروش کارت

سخن نهایی

در این مطلب ضمن معرفی کارت ویزیت NFC، با مزیت‌های بی‌شمار آن برای کسب‌و‌کارها آشنا شدیم. همچنین به طیف گسترده‌ای از کاربری‌ها و قابلیت‌های آن نیز نگاه کردیم. بی‌شک باید کارت ویزیت‌های الکترونیکی را مهم‌ترین برگ برنده یک بیزینس شخصی یا تیمی در به‌کارگیری روش‌های تبلیغ مدرن و تاثیرگذار دانست؛ زیرا این ابزار مهم می‌تواند به‌صورت هرچه نزدیک‌تر با کاربران ارتباط برقرار کند و خدمات شما را خیلی راحت‌تر به آن‌ها نشان دهد.

سروش‌کارت درواقع یک لینک اینترنتی است که کاربران با دیدن آن می‌توانند علاوه‌بر آشنایی با کسب‌و‌کار شما، همچنین خدمات و سوابق کاری شما را نیز مشاهده کنند. اگر شما نیز صاحب کسب‌و‌کار هستید و می‌خواهید مشتریان بیشتری کسب کنید، بی‌شک کارت ویزیت‌های هوشمند، چاره مشکلات مختلف شما خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.