افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

کارت ملی هوشمند صادر می شود/مالیات بر ارزش افزوده افزایش نمی یابد

  • کد خبر : 33928
کارت ملی هوشمند صادر می شود/مالیات بر ارزش افزوده افزایش نمی یابد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در این لایحه خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، کارت هوشمند ملی صادر می شود و این کارت حاوی تمامی اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود. به گزارش ایسنا، محسن زنگنه در تشریح جلسه امروز کمیسیون تلفیق […]

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در این لایحه خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، کارت هوشمند ملی صادر می شود و این کارت حاوی تمامی اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محسن زنگنه در تشریح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت موظفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند. دستگاه ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.

وی تصریح کرد: این کارت حاوی اطلاعات تمامی افراد خواهد بود تا تمامی خدمات آنها بر روی این کارت پیاده سازی شود. این کارت به یک شماره تلفن همراه متصل است و کلیه استعلامات و ارتباطات دولت و دستگاه ها با فرد از طریق این شماره انجام می شود. همچنین یک آدرس به این شماره تلفن متصل است و عملاً این کارت ملی هوشمند شامل تمامی اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

زنگنه با اشاره به مصوبه کمیسیون مالیات در برنامه هفتم توسعه گفت: نسبت مالیات به اعتبارات هزینه ای 80 درصد و نرخ مالیات تولید ناخالص داخلی 10 درصد تعیین شد. همچنین در راستای شفافیت در معافیت های مالیاتی مصوب شد که در برنامه هفتم معافیت ها و ترجیحات مالیاتی ممنوع شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه ادامه داد: این کمیسیون دولت را مجبور کرد که تمامی تخفیف های مالیاتی خود را به همراه لایحه بودجه سالانه به مجلس ارائه کند. همچنین دولت باید لایحه مالیات بر درآمد را در سال اول برنامه به مجلس ارائه کند.

کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده در برنامه هفتم مخالف است

وی همچنین بیان کرد: کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده به دلیل تحمیل آثار تورمی بر مردم موافقت نکرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.