افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

کارت برنده پرسپولیس در تقابل با الدیل – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142663
کارت برنده پرسپولیس در تقابل با الدیل – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها می توانند قطر را با حضور هوادارانی چون الدحیل در بازی رفت شکست دهند. سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: پرسپولیس بازی بسیار مهمی مقابل الدحیل دارد اما با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی، دوباره می تواند حریف قطری خود […]

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها می توانند قطر را با حضور هوادارانی چون الدحیل در بازی رفت شکست دهند.

سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: پرسپولیس بازی بسیار مهمی مقابل الدحیل دارد اما با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی، دوباره می تواند حریف قطری خود را شکست دهد. پرسپولیس هم در عربستان بازی سختی مقابل نصر برگزار کرد. قرمزها در ابتدای بازی شرایط چندان خوبی نداشتند اما پس از اخراج بازیکن نصر بازی را در اختیار گرفتند و اگر بازیکنان قدر موقعیت هایی را که داشتند می دانستند می توانستند نصر را در ریاض شکست دهند.

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس در دیدار مقابل نصر مهاجمی نداشت که موقعیت های فردی را به گل تبدیل کند، تصریح کرد: قانون جدید این فصل (حداکثر سقف قرارداد) به تیم هایی مانند پرسپولیس برای جذب مهاجم کمک می کند. پخش بسته در اینکه پرسپولیس فاقد تمام کننده و گلزن است شکی نیست. اثر این کمبود را در بازی با النصر دیدیم و جای خالی یک مهاجم شسدانگ را حس کردیم.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: یحیی گل محمدی با توجه به شرایط تیمش در این فصل شاهکاری کرده است. سرمربی پرسپولیس با در نظر گرفتن نواقصی که داشت، موفق شد نتایج خوبی را مقابل تیم های متمولی چون النصر و الدحیل کسب کند. نباید فراموش کرد که 2 بازیکن پرسپولیس مدت ها مصدوم شدند و چند بازیکن دیگر به تناوب مصدوم شدند و واقعا دستان یحیی خالی است. او توانایی فنی خود را نشان داده است و نباید با چند کلمه عملکرد این مربی را زیر سوال برد.

استقلالی گفت: بازیکنان پرسپولیس باید بازی برگشت مقابل النصر را فراموش کنند و با تمام وجود برای شکست الدحیل تلاش کنند. حضور هواداران در ورزشگاه آزادی و حمایت آنها می تواند برگ برنده پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل باشد. وظیفه همه هواداران و حتی پیشکسوتان این تیم حمایت کامل از پرسپولیس است تا بازیکنان و کادرفنی با انرژی و اعتماد به نفس بالا الدحیل را شکست دهند و صعود به مرحله حذفی را جشن بگیرند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)