افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

کاربردی ترین اکسسوری کابینت آشپزخانه

  • کد خبر : 377754
کاربردی ترین اکسسوری کابینت آشپزخانه

در ادامه این قسمت با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین نمونه های لوازم کابینت را به شما معرفی کنیم که در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک موثر بوده و تغییرات مثبتی در فضای شما ایجاد می کنند. لوازم جانبی سبد ریلی برخی از کابینت ها آنقدر عمیق هستند که به انتها نمی رسند. این […]

در ادامه این قسمت با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین نمونه های لوازم کابینت را به شما معرفی کنیم که در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک موثر بوده و تغییرات مثبتی در فضای شما ایجاد می کنند.

لوازم جانبی سبد ریلی

برخی از کابینت ها آنقدر عمیق هستند که به انتها نمی رسند. این قسمت های عقبی معمولاً سازماندهی نشده و بدون استفاده رها می شوند. اما با لوازم جانبی سبد ریلی که امروزه در بازار موجود است، می توان این فضاهای انتهایی را به طور موثر سازماندهی و کاربردی کرد.

را

لوازم جانبی سبد سوپرمارکت

در میان انواع لوازم مورد استفاده در آشپزخانه، سبدهای سوپرمارکت یکی از پرکاربردترین ها محسوب می شوند. این لوازم برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و در دو نوع زمینی و ایستاده موجود می باشند که به صورت جداگانه ارائه می کنیم:

لوازم جانبی سبد سوپرمارکت ایستاده

این نوع سبدها به دو دسته سبد سوپرمارکت متوسط ​​و سبد سوپرمارکت یخچال دار تقسیم می شوند. این سبدها به دلیل ابعاد بزرگتر به فضای بیشتری نیاز دارند و به شما این امکان را می دهند که به طور منظم تری وسایل را مرتب کنید.

لوازم جانبی سبد سوپرمارکت زمینی

این نوع سبدها شامل سبدهای روی زمین، سبدهای مواد شوینده و سبدهای کنار کابینت هستند. این سبدها به صورت ریلی طراحی شده اند و برای سهولت استفاده از این روش استفاده می شود. این سبدها ظرفیت نگهداری مواد شوینده، آجیل، حبوبات، روغن، بطری و حتی سبزیجاتی مانند سیب زمینی و پیاز را دارند. تعداد طبقات مختلف ممکن بسته به ارتفاع هر سبد می تواند دو تا سه طبقه متفاوت باشد.

سبد کابینترا

لوازم جانبی کشو آشپزخانه

کشوها به عنوان بخش مهمی از آشپزخانه شما شناخته می شوند. دسترسی سریع و آسان به وسایل داخل کشو یکی از مهمترین دلایل استفاده از آنهاست. با استفاده از لوازم ساده ای که داخل کشوها قرار می گیرند، می توانید به راحتی آنها را مرتب کنید. به عنوان مثال می توان به لوازم مختلف برای جداسازی و نگهداری ظروف آشپزخانه مانند قاشق، چنگال و چاقو اشاره کرد.

لوازم جانبی کشوهای ظروف شکستنی.

به عنوان ظروف ظریف و ارزشمند آشپزخانه، ظروف شکننده اغلب در خطر شکستن یا ترک خوردن هستند. با استفاده از لوازم جانبی مرکب از پایه های چوبی، می توان فضایی مجزا و محافظت شده برای ظروف شکننده ایجاد کرد تا از تماس با یکدیگر یا با سطوح کشوها جلوگیری شود.

لوازم جانبی نگهدارنده درب

جا درب قابلمه راه حلی ساده اما موثر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه محسوب می شود. قرار دادن صحیح درب قابلمه همیشه در طراحی آشپزخانه یک چالش است، به خصوص زمانی که گلدان ها شیشه ای یا شکستنی هستند. با استفاده از این لوازم می توان درب قابلمه را روی دیوارهای داخلی کابینت نصب کرد و از فضای بلا استفاده جلوگیری کرد.

لوازم جانبی ریل و سطل های چرخان.

سطل های مسیری و چرخشی از مهم ترین لوازم آشپزخانه هستند و عمدتاً برای مدیریت زباله استفاده می شوند. این لوازم بر روی ریل و زیر سینک نصب می شوند و امکان جداسازی زباله های خشک و مرطوب را فراهم می کنند. انواع دوقلو نیز در بازار موجود است تا تفکیک زباله به راحتی انجام شود. این ظروف علاوه بر افزایش دسترسی، زیبایی را نیز به ظاهر کلی آشپزخانه می بخشند.

لوازم آویز

لوازم جانبی آویزان به شما کمک می کند وسایل کوچک و پرکاربرد آشپزخانه مانند لیوان، قاشق، چنگال و دستکش را مرتب و در دسترس نگه دارید. این وسایل عمدتاً در پشت سینک نصب می شوند تا فضایی برای خشک کردن و آویزان کردن وسایل و جلوگیری از ایجاد لکه و متراکم احتمالی روی سطوح کابینت فراهم کنند.

لوازم جانبی کابینترا

لوازم جانبی گوشه جادویی: مبلمان گوشه

بسیاری از آشپزخانه ها دارای کابینت های گوشه ای هستند که به دلیل عمق و دسترسی سخت، اغلب به صورت نامنظم قرار می گیرند. اما با استفاده از لوازم جانبی Magic Corner می توان این فضاهای کوچک را به فضاهایی پربارتر تبدیل کرد. این لوازم جانبی در انواع حالت‌های ریلی، چرخشی و لوبیایی برای مدیریت کابینت‌های عمیق به شیوه‌ای سازمان‌یافته با دسترسی آسان ارائه می‌شوند.

به طور کلی، لوازم آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که زیبایی، نظم و کاربردی بودن فضای آشپزخانه خود را با سازماندهی و مدیریت بهتر کارها تجربه کنید. انتخاب و استفاده از این لوازم به سازماندهی تجهیزات و افزایش کارایی آشپزخانه کمک می کند و تجربه آشپزی و استفاده از این فضا را دلپذیرتر می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.