افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

کابینه جنگی رژیم صهیونیستی منحل شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 301087
کابینه جنگی رژیم صهیونیستی منحل شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تنش ها در سطوح سیاسی رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افزایش است و اختلافات بین مقامات این رژیم به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه این رژیم اعلام کرده است […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تنش ها در سطوح سیاسی رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افزایش است و اختلافات بین مقامات این رژیم به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه این رژیم اعلام کرده است که کابینه جنگ منحل شده است.

بر این اساس نتانیاهو در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی به وزرای خود گفت: دیگر کابینه جنگی وجود ندارد.

رسانه های عبری گزارش دادند که این اتفاق پس از “itmar فرزند پسر گویروزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی قصد داشت به اعضای کابینه جنگی این رژیم بپیوندد.

باید گفت که چندی پیشتبدیل شود گانتزعضو سابق کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از عضویت در این کابینه استعفا داد.

این عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: امروز با ناراحتی کابینه جنگ را ترک می کنم. من از نتانیاهو می خواهم که با برگزاری هر چه سریعتر انتخابات زودهنگام موافقت کند و یک کمیته تحقیقاتی سراسری تشکیل دهد.

تبدیل شود گانتز وی گفت: نتانیاهو به دلیل ملاحظات سیاسی از تصمیمات راهبردی مهم جلوگیری می کند. ملاحظات سیاسی کابینه نتانیاهو تصمیمات استراتژیک در جنگ غزه را مختل می کند. من این کابینه را ترک خواهم کرد. زیرا نتانیاهو ما را از حرکت به سمت دستیابی به یک پیروزی واقعی باز می دارد.

این عضو کابینه جنگی رژیم صهیونیستی زودتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر قدس اشغالی، تا 10 ژوئن (دوشنبه) فرصت دارد تا استراتژی مشخصی در مورد جنگ و مرحله بعدی آن تعریف کند. او اعلام کرده بود در غیر این صورت استعفا می دهد.

بعلاوه “گادی آیزنکات» یکی دیگر از اعضای سابق کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در همان زمان گانتز استعفای خود را از این کابینه اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.