افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

کابوسی که رئال برای بارسلونا ساخت / خنده بی رحمانه وینیسیوس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 178967
کابوسی که رئال برای بارسلونا ساخت / خنده بی رحمانه وینیسیوس – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه شب دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا بین دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در عربستان برگزار شد تا این کشور شاهد شماره 256 کلاسیکو تاریخ باشد. این دیدار با برتری 4-1 رئال مادرید به پایان رسید. گل های این دیدار را وینیسیوس جونیور (7، 10، 39) و رودریگو (64) برای […]

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه شب دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا بین دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در عربستان برگزار شد تا این کشور شاهد شماره 256 کلاسیکو تاریخ باشد.

این دیدار با برتری 4-1 رئال مادرید به پایان رسید. گل های این دیدار را وینیسیوس جونیور (7، 10، 39) و رودریگو (64) برای رئال و لواندوفسکی (33) برای بارسلونا به ثمر رساندند.

این دیدار با برتری قاطع رئال مادرید آغاز شد و وینیسیوس جونیور موفق شد با 2 گل در دقایق 7 و 10 بازی از رئال مادرید پیش بیفتد.

در دقیقه 33 این “رابرت لواندوفسکی” بود که موفق شد یکی از گل های از دست رفته بارسلونا را پس بگیرد تا شاگردان ژاوی به ادامه بازی امیدوار شوند اما در دقیقه 39 جونیور برای سومین بار دروازه رئال را باز کرد. از روی نقطه پنالتی تا اینکه ستاره برزیلی در نیمه اول هت تریک کرد.

در نیمه دوم این دیدار ژاوی با تغییراتی که در بازی ایجاد کرد سعی کرد اختلاف را به حداقل برساند اما اینطور نشد تا اینکه “رودریگو” در دقیقه 64 برای چهارمین بار گل رئال مادرید را به ثمر رساند.

اما کابوس بارسلونا به همین جا ختم نشد و در دقیقه 71 رونالد آرائوخو با دریافت کارت زرد دوم به دلیل خطا روی وینیسیوس از زمین مسابقه اخراج شد تا آبی روشن ها با 10 بازیکن در 20 دقیقه پایانی به کار خود ادامه دهند. بلافاصله پس از این خطا وقتی “وینیسیوس” متوجه کارت زرد دوم “آراخو” شد، شروع به خنده کرد که نشان از رضایت عمیق او از تصمیم داور و خوشحالی او از اخراج رقیب داشت.

در ادامه بازی بارسلونا 10 نفره نتوانست به مصاف حریف برود تا این دیدار با نتیجه 4-1 به سود رئال مادرید به پایان برسد و کهکشانی ها قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.