افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

ژوائو بازیکن توانمندی است/می تواند به پرسپولیس کمک کند

  • کد خبر : 409380
ژوائو بازیکن توانمندی است/می تواند به پرسپولیس کمک کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طور معمول تیم های دیگر برای رویارویی با پرسپولیس کار سختی دارند اما حالا این کار پرسپولیس است که سخت شده است. مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ الیت گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل پاختاکور که با تساوی به پایان رسید به […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طور معمول تیم های دیگر برای رویارویی با پرسپولیس کار سختی دارند اما حالا این کار پرسپولیس است که سخت شده است.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ الیت گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل پاختاکور که با تساوی به پایان رسید به دلیل ناهمواری شهر قدس عملکرد خوبی نداشت. پرسپولیس در دو بازی شکست خورد اما مستحق باخت نبود و بدشانسی فوتبالی نصیبشان شد. تیم های دیگر مقابل پرسپولیس کار سختی دارند اما حالا کار پرسپولیس سخت شده است.

کرمانی مقدم درباره دایی ژوائو گفت: او در باشگاه های خوبی کار کرده است. من فکر می کنم این واقعیت که او موقعیت ایجاد می کند نشان می دهد که او بازیکن خوبی است. این اتفاقات در فوتبال می افتد و شانس های زیادی از دست می رود. او بازیکن توانمندی است و می تواند به پرسپولیس کمک کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد فرجی، علیپور و صحرایی در سمت راست پرسپولیس نیز گفت: مشکل پرسپولیس در حال حاضر سمت راست است. فرجی در دفاع خوب است اما در خط حمله خوب کار نمی کند و فعلا سمت راست پرسپولیس مشکل ساز است. اگر گل اول را به ثمر برسانیم قطعا این دیدار با نتیجه بالایی به پایان می رسد.

وی درباره غیبت اورونوف در دیدار مقابل الساد و اینکه آیا غیبت او در ترکیب پرسپولیس احساس می شود یا خیر؟ وی گفت: اورونوف خودش یک تیم است و وقتی حضور دارد مدافعان حریف از او می ترسند. مصدومیت در پرسپولیس این تیم را آزار می دهد. غیبت اورونوف در این مسابقه تاثیرگذار بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.