افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

ژنرال صهیونیست: سه دیوانه ما را به باتلاق فرسایش کشانده اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 391066
ژنرال صهیونیست: سه دیوانه ما را به باتلاق فرسایش کشانده اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وطن، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله ای در روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد: اسرائیل در واکنش به پرتاب 181 موشک بالستیک از ایران، به عنوان آخرین اقدامی که در نظر گرفته شده بود، باید اهدافی را انتخاب کند که حمله به چاه‌های نفت یا […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وطن، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله ای در روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد: اسرائیل در واکنش به پرتاب 181 موشک بالستیک از ایران، به عنوان آخرین اقدامی که در نظر گرفته شده بود، باید اهدافی را انتخاب کند که حمله به چاه‌های نفت یا تأسیسات هسته‌ای می‌تواند باعث تشدید تنش و یک جنگ کامل منطقه‌ای شود.

وی همچنین اعتراف کرد که حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران نمی تواند توانایی های هسته ای ایران را از بین ببرد.

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی افزود: «اسرائیل» به تنهایی نمی تواند تأسیسات هسته ای ایران را که در چند ده متر زیر زمین قرار دارد، نابود کند. حتی اگر آمریکا به کمک ما بیاید، باز هم دستیابی به این هدف بسیار دشوار خواهد بود. ایالات متحده برنامه هسته ای ایران را خطری برای خود و جهان می داند، اما تاکنون به تنهایی وارد جنگی برای تخریب این تاسیسات نشده است. زیرا می داند که حمله به ایران می تواند آتش جنگ جهانی را با محور جدید روسیه، چین و ایران شعله ور کند.

بریک ادامه داد: در روزهای اخیر «دونالد ترامپ» به ما پیشنهاد حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را داد. از ترامپ می پرسم: چرا در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود به تاسیسات هسته ای ایران حمله نکرد و آن ها را ویران نکرد؟ این در حالی است که توانایی های کشورش صدها برابر بیشتر از «اسرائیل» است. تو به ما نصیحتی می کنی که با وجود قدرتت به تنهایی جرات انجامش را نداشتی. پذیرش توصیه های ترامپ خسارات وحشتناکی به اسرائیل وارد می کند و می تواند ما را به نقطه ای بی بازگشت برساند.

وی گفت: این اولین بار نیست که می نویسم بنیامین نتانیاهو، یواف گالانت و هرزی هالوی فقط روی وجود اسرائیل شرط بندی کرده اند. آنها می توانند با یک تصمیم بی پروا یک جنگ چند جبهه ای را در سراسر خاورمیانه آغاز کنند. آنها لحظه ای به آینده اعمال خود نمی اندیشند، بدون فکر در نشئه احساسات خود زندگی می کنند و از نسیم حمایت بسیاری که واقعیتی را که در اطرافشان شکل می گیرد، لذت می برند. وقتی فاجعه به ما برسد، دیگر دیر خواهد شد. همانطور که این سه نفر در تاریک ترین روز تاریخ اسرائیل، 7 اکتبر 2023، از پذیرفتن مسئولیت اجتناب کردند، در صورت فروپاشی اسرائیل در یک جنگ فرسایشی در چندین جبهه، مسئولیت را نخواهند پذیرفت.

بریک افزود: این سه دیوانه معتقدند که می توانند حماس، حزب الله و دولت ایران را نابود کنند. این دیوانه ها حاضر به پذیرش هیچ راه حلی برای آزادی زندانیان نیستند. اگرچه گالانت و هالیوی در مورد آزادی زندانیان صحبت می کنند، اما اقدامات میدانی آنها نشان می دهد که همه این اقدامات فقط سطحی است. اقداماتی که باید برای بازگرداندن پناهجویان به محل زندگی خود، توقف فروپاشی اقتصادی، بازگرداندن روابط ویران شده با کشورهای جهان و نجات جامعه فروپاشیده «اسرائیل» انجام شود.

وی همچنین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل این سه دیوانه وارد باتلاق شده است و تنها راه حل موجود، راه حل سیاسی برای اوضاع است.

این ژنرال بازنشسته تاکید کرد: آنها می خواهند با فشار نظامی به همه چیز برسند اما در نهایت به هیچ چیز نمی رسند. آنها «اسرائیل» را در آستانه دو موقعیت دشوار قرار دادند. سناریوی اول انفجار جهانی خاورمیانه است که طی آن کل جهان عرب که دشمن ماست با تمام قوا با ما بجنگد و به محل زندگی ما موشک و راکت شلیک کند. راه دوم ادامه جنگ فرسایشی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.