افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ژنرال صهیونیست: ادامه جنگ ممکن است به فروپاشی اسرائیل منجر شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 280549
ژنرال صهیونیست: ادامه جنگ ممکن است به فروپاشی اسرائیل منجر شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسحاق بریک، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل قدرت موفقیت در جنگ علیه حماس یا حزب الله لبنان را ندارد. وی در عین حال هشدار داد که ادامه جنگ می تواند منجر به فروپاشی اسرائیل شود. رسانه دولتی اسرائیل گزارش داد که بریک تاکید […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسحاق بریک، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل قدرت موفقیت در جنگ علیه حماس یا حزب الله لبنان را ندارد. وی در عین حال هشدار داد که ادامه جنگ می تواند منجر به فروپاشی اسرائیل شود.

رسانه دولتی اسرائیل گزارش داد که بریک تاکید کرد که ارتش اسرائیل بدون نیروهای اضافی ضعیف و رو به کاهش است و هر روز که جنگ ادامه می‌یابد اوضاع بدتر می‌شود.

وی بیان کرد که فرماندهان جنگی اسرائیل در سطوح سیاسی و نظامی نمی خواهند واقعیت های دشواری را که باید مسئولیت آن را بپذیرند، تشخیص دهند. بلکه همچنان اسرائیل را به سمت پرتگاه سوق می دهند.

این ژنرال ارشد صهیونیستی تاکید کرد: اسرائیل از همان لحظات اولیه جنگ متحمل شکست خفت باری شد و باید بر اساس اولویت های مشخص برای جبران این شکست تلاش کند و به دنبال پیروزی مطلق نباشد.

وی ادامه داد: ناکامی اسرائیل در پایان دادن به جنگ، آن را به یک جنگ فرسایشی تبدیل می کند که در آن احتمال وقوع جنگ منطقه ای وجود دارد و ممکن است در نهایت منجر به فروپاشی اسرائیل شود. علاوه بر این، در طول زمان اسرائیل از انزوای بیشتری از جهان رنج خواهد برد.

رسانه های صهیونیستی همچنین گزارش می دهند که تعداد افرادی که در جریان جنگ کنونی در نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی خدمت سربازی نمی کنند به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است.

بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی ارتش اسرائیل که بسیاری از تحلیلگران در مورد آن تردید جدی دارند، 642 نظامی صهیونیست در جریان جنگ کشته و 3643 نفر دیگر زخمی شده اند. این در حالی است که آمار واقعی بسیار بیشتر از این ارقام است.

رژیم صهیونیستی امروز از مجروح شدن 14 نظامی اسرائیلی در غزه در 24 ساعت گذشته خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.