افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

چین در سال 2027 گردشگران را به فضا می فرستد

  • کد خبر : 409284
چین در سال 2027 گردشگران را به فضا می فرستد

به گزارش بازار، شرکت چینی «Deep Blue Aerospace» در حال ورود به عرصه گردشگری فضایی است. به گفته اسپیسی، شرکت Deep Blue Aerospace مستقر در استان جیانگ سو اعلام کرده است که قصد دارد مشتریان خود را در سال 2027 به فضای زیر مداری بفرستد. دیپ بلو در بیانیه ای نوشت، بلیت ها 1.5 میلیون […]

به گزارش بازار، شرکت چینی «Deep Blue Aerospace» در حال ورود به عرصه گردشگری فضایی است.

به گفته اسپیسی، شرکت Deep Blue Aerospace مستقر در استان جیانگ سو اعلام کرده است که قصد دارد مشتریان خود را در سال 2027 به فضای زیر مداری بفرستد.

دیپ بلو در بیانیه ای نوشت، بلیت ها 1.5 میلیون یوان (حدود 210 هزار دلار) قیمت خواهند داشت. با این قیمت، مشتریان بسیار بیشتر از یک تجربه کوتاه از بی وزنی به دست خواهند آورد. آنها بی نهایت و رمز و راز جهان را تجربه خواهند کرد و شاهد چشم انداز باشکوه فراتر از زمین خواهند بود. این یک سفر فضایی فراگیر خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد.

این بیانیه همچنین مفاهیمی را در مورد سیستم پرواز فضایی زیر مداری Deep Blue نشان می دهد. این مفاهیم ترکیبی از کپسول و موشک قابل استفاده مجدد را شبیه به موشک نیو شپرد بلو اوریجین توصیف می کند که تا به امروز هشت پرواز زیر مداری خدمه را تکمیل کرده است.

دیپ بلو در بیانیه ای اعلام کرد که در حال توسعه یک موشک مداری قابل استفاده مجدد به نام Nebula-1 است و قصد دارد دو بلیط اول را طی یک رویداد زنده در 24 اکتبر به فروش برساند. با این حال، خریداران باید صبور باشند، زیرا این شرکت که در سال 2017 تأسیس شد، چندین سال دیگر را صرف توسعه و آزمایش سیستم پرواز فضایی زیرمدار خود خواهد کرد.

نمایندگان دیپ بلو در بیانیه ادامه دادند که در سال 2026، ترکیب موشک-کپسول ده ها آزمایش برای اطمینان از ایمنی و قابلیت اطمینان سفرهای زیرمداری سرنشین دار انجام خواهد داد و در سال 2027 تجاری سازی سفرهای زیرمداری را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

دیپ بلو تنها شرکت چینی در بازار گردشگری فضایی نیست. CAS Space، یکی از زیرمجموعه‌های آکادمی علوم چین، همچنین در حال کار بر روی خودروی زیرمداری خدمه خود است که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، می‌تواند در سال‌های آینده پرتاب شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.