افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

چیلر سلولزی صنعتی ایران مشال

  • کد خبر : 26037
چیلر سلولزی صنعتی ایران مشال

به گزارش بازار، چیلر صنعتی سلولزی محوری ایران مشال، جدیدترین نام محصول ایران مشال، اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه های گرمایش تابشی در ایران و صاحب برند گرمتاب می باشد. این مجموعه به تازگی محصول جدیدی به نام چیلر صنعتی پالپ محوری را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. ایران مشال اولین و […]

به گزارش بازار، چیلر صنعتی سلولزی محوری ایران مشال، جدیدترین نام محصول ایران مشال، اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه های گرمایش تابشی در ایران و صاحب برند گرمتاب می باشد. این مجموعه به تازگی محصول جدیدی به نام چیلر صنعتی پالپ محوری را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.

ایران مشال اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه می باشد. گرمایش تابشی در ایران مالک علامت تجاری گرمتاب است. این مجموعه به تازگی محصول جدیدی به نام چیلر صنعتی پالپ محوری را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. کولرهای سلولزی صنعتی اکسیال ایران مشعل با قدرت چرخش بالای موتور خود هوای آلوده و گرم را خارج کرده و هوای پاک و پاکیزه را در اختیار محیط قرار می دهند. این فرآیند از ایجاد باکتری و قارچ جلوگیری می کند و باعث افزایش راندمان و بهره وری کار می شود و به پیشرفت کار کمک می کند. این کولرها بر اساس تبخیر آب کار می کنند. هنگامی که آب تبخیر می شود، گرما را از محیط جذب می کند و باعث خنک شدن می شود.

چیلرهای صنعتی سلولز ایران مشعل با استفاده از پدهای سلولزی مصرف برق را به یک پنجم یخچال های قدیمی کاهش داده و در هزینه ها صرفه جویی می کند.

دلایل اهمیت استفاده از یخچال صنعتی اکسیال ایران مشل در فضاهای متوسط ​​و بزرگ:

  • در کارخانجات با ایجاد هوای مطبوع و مطبوع هوای آلوده و گرد و غبار را دفع می کند که سلامت کارکنان و عدم زنگ زدگی ماشین آلات را به حداکثر می رساند.
  • در گلخانه ها به خصوص در فصول گرم با ایجاد هوای تازه و تمیز به رشد و نمو گیاهان و گل ها کمک کرده و بازده اقتصادی را افزایش می دهد.
  • در مرغداری ها و دامداری ها با بیرون راندن هوای بدبو و آلوده و جایگزینی آن با هوای تازه باعث سلامت بهتر دام و پرندگان می شود و همچنین به راحتی و سلامت پرسنل کمک می کند.
  • کولر صنعتی سلولزی محوری در اماکن زیارتی و مساجد که میزبان خیل عظیم مردم در مراسم و مناسبت های مذهبی است، هوای مطبوع و مطبوع را جایگزین هوای آلوده کرده و سلامتی را برای سالمندان، بیماران و زائران به ارمغان می آورد.

images_1688768544_64a8902053409.jpg

مزایای استفاده از چیلر صنعتی سلولزی ایران مشال:

  • مصرف برق این یخچال ها یک پنجم یخچال های قدیمی است که از پوشال استفاده می کنند. بنابراین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.
  • اینو نصب کن کولر صنعتی سلولزی ایران مشال نسبت به یخچال های قدیمی قیمت کمتری دارد و برای خریداران و مشتریان ارزان تر است.
  • در ساخت این کولرها از ورق های گالوانیزه بسیار مرغوب و باکیفیت استفاده شده است که علاوه بر تامین سرمایش و سرمایش لازم، پوشش رنگی الکترواستاتیکی را ایجاد کرده و کولر را از خطر زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی محافظت می کند. و افزایش عمر دستگاه باعث افزایش و کمک به صرفه اقتصادی می شود.
  • یخچال های سلولزی صنعتی ایران مشعل نسبت به یخچال های قدیمی صدای کمتری دارند و بدون ایجاد آلودگی صوتی باعث آسایش کارکنان و افزایش راندمان کار می شوند.
  • طول عمر لنت های سلولزی چیلر صنعتی سلولزی محوری پنج برابر چیلرهای قدیمی بوده و ماندگاری بالایی دارد. استفاده از این پدهای سلولزی مقرون به صرفه است. این لنت ها جذب بالایی دارند و سرما را به طور یکنواخت در محیط پخش می کنند و از اکسید شدن جلوگیری می کنند.
  • گارانتی بدنه کولر صنعتی اکسیال ایران مشال سلولزی دو سال می باشد که استفاده از آن را به یک سرمایه گذاری بلند مدت تبدیل می کند.
  • استهلاک و آسیب چیلرهای صنعتی سلولزی محوری نسبت به چیلرهای قدیمی کمتر بوده و هزینه های نگهداری و تعمیرات این دستگاه ها را کاهش می دهد.

images_1688768568_64a89038af07a.jpg

لزوم استفاده از چیلرهای صنعتی سلولزی محوری ایران مشال:

این کولرها در فضاهای بزرگ کارایی منحصربفردی دارند به گونه ای که هوای آلوده و گرد و غبار را دفع می کنند و هوای خنک و مطبوع را به داخل هدایت می کنند و باعث افزایش راندمان کار و بهره وری می شوند.

نحوه خرید چیلرهای صنعتی محوری از مجموعه ایران مشال:

برای سفارش خرید و نصب چیلر صنعتی ایران مشعل می توانید علاوه بر مراجعه به وب سایت Garmataab.com با شماره تلفن 41402 021 تماس بگیرید و یا برای اطلاع از شرایط خرید به یکی از شعب شبکه گسترده توزیع کنندگان ایران مشل در سراسر ایران مراجعه کنید. نصب و راه اندازی این دستگاه ها را بشناسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.