افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

چیزهای شگفت انگیزی برای Dogecoin در راه است!

  • کد خبر : 361969
چیزهای شگفت انگیزی برای Dogecoin در راه است!

بر اساس گزارش های بازار، بر اساس گزارش ارائه شده توسط IntoTheBlock، تعداد تراکنش های بزرگ مربوط به این ارز دیجیتال از 571 به 717 تراکنش افزایش یافته است. پیش بینی می شود این تراکنش ها که هر کدام بیش از 100 هزار دلار ارزش دارند، 146 امتیاز افزایش یابد. نشان دهنده 14.6 میلیون دلار […]

بر اساس گزارش های بازار، بر اساس گزارش ارائه شده توسط IntoTheBlock، تعداد تراکنش های بزرگ مربوط به این ارز دیجیتال از 571 به 717 تراکنش افزایش یافته است. پیش بینی می شود این تراکنش ها که هر کدام بیش از 100 هزار دلار ارزش دارند، 146 امتیاز افزایش یابد. نشان دهنده 14.6 میلیون دلار اضافی در فعالیت تراکنش است.

به طور معمول، با افزایش تعداد معاملات بزرگ، حجم آنها نیز افزایش می یابد. اما این یک وضعیت نامنظم است.

با وجود افزایش تعداد تراکنش ها، ارزش کل تراکنش های بزرگ در 24 ساعت گذشته عملا کاهش یافته است. از 7.82 میلیارد DOGE، ارزش DOGE به 7.51 میلیارد کاهش یافت که بر حسب دلار نیز از 806.06 میلیون دلار به 754.08 میلیون دلار کاهش یافت.

این وضعیت تا حدودی غیرعادی است. با وجود 25.57 درصد بیشتر تراکنش، حجم آن در ارز دوج 3.96 درصد و دلار 6.44 درصد کاهش یافت.

دلیل اصلی این امر احتمالاً کاهش معمول اندازه متوسط ​​معاملات بزرگ است. دیروز میانگین حجم معاملات بزرگ حدود 1.41 میلیون دلار بود، اما اکنون به 1.05 میلیون دلار کاهش یافته است. اگرچه کاهش قابل توجهی وجود دارد، اما میانگین حجم این تراکنش ها همچنان بیش از 10 برابر تراکنش های معمولی Dogecoin است.

این امر نشان داده است که حجم قابل توجهی از سرمایه همچنان در حال ورود به بازار است. اگرچه حجم معاملات کاهش یافته است، در حالی که تعداد زیادی از معاملات همچنان در حال انجام است، اما این نشان می دهد که افرادی که به نهنگ ها معروف هستند همچنان در بازار دوج کوین فعال هستند.

کاهش تغییرات در اندازه متوسط ​​تراکنش ممکن است نشان دهنده تغییر در رفتار بازار باشد. اما به طور کلی، فعالیت معاملات بزرگ همچنان نشان دهنده علاقه مداوم و قابل توجه افراد با ارزش خالص است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.