افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

چیدمان یک آشپزخانه به سبک مدرن راحت تر از یک آشپزخانه قدیمی است، دکوراسیون حداقل کمتر به هم ریخته است.

  • کد خبر : 333944
چیدمان یک آشپزخانه به سبک مدرن راحت تر از یک آشپزخانه قدیمی است، دکوراسیون حداقل کمتر به هم ریخته است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها هر زنی که ادعای مدرنی دارد برای زینت خونش ارزش قائل است و چیدمان آن برایش مهم است، چون بالاخره خانه چهار مهمان است و اگر چیدمان بد باشد، افتخار ماست. از آنها جلوتر خواهد رفت، مخصوصاً این روزها که همه اصول دکوراسیون […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها هر زنی که ادعای مدرنی دارد برای زینت خونش ارزش قائل است و چیدمان آن برایش مهم است، چون بالاخره خانه چهار مهمان است و اگر چیدمان بد باشد، افتخار ماست. از آنها جلوتر خواهد رفت، مخصوصاً این روزها که همه اصول دکوراسیون را می دانند و می توانند تشخیص دهند که آیا دکوراسیون شما بر اساس اصول اولیه است یا نه، و علاوه بر این، اگر دکوراسیون شما آنطور که باید زیبا نباشد، بعد شما را خراب می کند. بعد از مدتی باعث می شود از خانه چشم پوشی کنید که اصلاً خوب نیست، زیرا زمان زیادی را در خانه خود می گذرانید و اگر دوست ندارید آن را فقط به عنوان اتاق خواب می بینید. ، و بعد از یک روز سخت در محل کار، وقتی به خانه می آیید با نگران نباشید!

پس برای داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا، تمام تلاش خود را بکنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید، زیرا اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، واقعا این کار را انجام داده اید و می خواهید بدانید که برای داشتن آن چه باید بکنید. آشپزخانه مدرن صحبت ما این است که این فضای خانه شما مدرن به نظر برسد، پس با ما همراه باشید.

انواع کابینت مدرن که باید برای یک آشپزخانه مدرن تهیه کرد

کابینت ها در هر دوره با توجه به سبک دکوراسیون موجود به روز می شوند و در حال حاضر چون دکوراسیون مدرن مد شده است کابینت هایی از این مدل نیز در بازار موجود است که در سه دسته زیر عرضه می شوند:

ویترین های مدرن

کابینت مدرن فرامید (فوق العاده)

مبلمان ملامینه

در مورد تفاوت های این سه مدل باید بگوییم که آن کابینت های شیشه ای در مقایسه با ویترین ها بیشتر خودنمایی می کنند. دقت داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ، برای مدرن جلوه دادن فضا، رنگ‌های سرد و خنثی را انتخاب کنید و همچنین سعی کنید رنگ دیوار، سقف، کف و سایر عناصر دکوراسیون را با رنگ کابینت‌ها هماهنگ کنید. یکی از رنگ های پرطرفدار و پرفروش برای کابینت در این فضا رنگ سفید است که باعث می شود فضا بزرگتر و جادارتر از آنچه هست به نظر برسد. اگر می خواهید کابینت های دو رنگ داشته باشید، توصیه می کنیم علاوه بر سفید و قهوه ای، رنگ های خاکستری و سفید را نیز انتخاب کنید.

آشپزخانه به سبک مدرن

آشپزخانه به سبک مدرن

فرش مناسب آشپزخانه مدرن.

یکی از مهم ترین عناصری که هنگام انتخاب و خرید برای داشتن دکوراسیونی مدرن در آشپزخانه باید دقت زیادی به آن داشت، فرش است که توجه زیادی را به خود جلب می کند و سطح وسیعی از کف را می پوشاند، توجه به کف. . سبک دکوراسیون مدرن، امروزه فرش های مدرن نیز طراحی و تولید می شوند که می توانند فضا را شیک و زیبا جلوه دهند، بنابراین برای زیبایی بیشتر باید این مدل از فرش ها را برای فضای آشپزخانه خود تهیه کنید که دارای طرح های ساده و مینیمال هستند. ، بهتر است رنگ های خنثی داشته باشید. حتی اگر رنگ آن روشن باشد، باید انتظار داشته باشید که فضا بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

آشپزخانه به سبک مدرن

آشپزخانه به سبک مدرن

سایر اجزا و نکاتی که برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید مورد توجه قرار گیرد

پوشش کف و دیوار: یکی از مهم ترین عناصری که در هر آشپزخانه ای باید به آن توجه کرد، دیوارپوش و کف پوش است زیرا در نگاه اول جلب توجه می کند و برای آشپزخانه مدرن بهتر است رنگ آن شفاف و خنثی باشد. باید خاکستری باشد و طرحی نداشته باشد.

لوستر: یکی دیگر از مهم ترین عناصری که در هر آشپزخانه ای می توانید مشاهده کنید، لوستر است که باید با توجه به سبک دکوراسیون آن را با دقت انتخاب کنید، برای دکوراسیون های مدرن امروزی می توانید لوسترهای مدرن زیبایی را پیدا کنید که به راحتی با فضا ترکیب می شوند. . باشد

چیدمان وسایل: آخرین نکته ای که برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید به آن توجه کنید، چیدمان وسایل این فضا است که باید تا حد امکان ساده و بدون شلوغی و بهم ریختگی در آن باشد تا فضا زشت به نظر برسد. .

آشپزخانه به سبک مدرن

آشپزخانه به سبک مدرن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.