افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

چیدمان پذیرایی ساده و مدرن / خانه چه 50 متر باشد چه 500 متر، این عناصر عالی هستند

  • کد خبر : 405726
چیدمان پذیرایی ساده و مدرن / خانه چه 50 متر باشد چه 500 متر، این عناصر عالی هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قرار نیست همیشه سراغ راه حل های عجیب و غریب برویم. گاهی اوقات می توان با طراحی های ساده پذیرایی، فضایی دلپذیر و گرم را با حداقل هزینه و زحمت ایجاد کرد. خیلی وقت ها لازم نیست سراغ عناصر گران قیمت و پر زرق و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قرار نیست همیشه سراغ راه حل های عجیب و غریب برویم. گاهی اوقات می توان با طراحی های ساده پذیرایی، فضایی دلپذیر و گرم را با حداقل هزینه و زحمت ایجاد کرد. خیلی وقت ها لازم نیست سراغ عناصر گران قیمت و پر زرق و برق برویم و گاهی با تغییراتی کوچک می توانیم فضایی شیک و منحصر به فرد داشته باشیم. به عنوان مثال می توان از رنگ های ملایم و هماهنگ با دکوراسیون استفاده کرد. رنگ های خنثی مانند سفید، بژ و خاکستری می توانند فضای پذیرایی شما را بزرگتر نشان دهند و از طرفی بحث دکوراسیون پذیرایی ساده بسیار مهم است. چون این فضا محل ورود مهمان است و قرار است در این قسمت از آنها استقبال شود. از طرفی بیشتر روز را در پذیرایی و سالن سپری می کنید.

این دستگاه ها می توانند پذیرایی را بزرگتر نشان دهند

امروزه بسیاری از خانه ها در حال کوچک شدن هستند و ساماندهی و طراحی این گونه متراژها بسیار سخت و دغدغه بسیاری از خانواده های ایرانی است. در خانه‌هایمان ایرانی‌ها مهمان‌نواز هستیم، معمولاً محل پذیرایی از اهمیت بیشتری برخوردار است و مرکز توجه است و جمع‌های خانوادگی در این منطقه برگزار می‌شود. برای مثال باید به سایز مبل ها توجه کنیم و آنها را با ابعاد کوچکتر و جمع و جورتر انتخاب کنیم. از سوی دیگر، از آینه های بلند برای سازماندهی و بزرگنمایی خانه استفاده کنید. علاوه بر این، خرید و نصب پرده های بلند و روشن می تواند در نمایش غیر مستقیم پذیرایی بسیار موثر باشد. فراموش نکنید که همه اینها برای یک طراحی ساده مهم هستند، اما برای تغییرات کوچک می توانید بسته به نیاز و بودجه خود یک یا چند مورد از این عناصر را اعمال کنید.

5485

چراغ و روشنایی برای یک خانه کوچک.

داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک برای یک پذیرایی کوچک یک چالش است اما باید بدانید که غیرممکن نیست. در واقع، راز موفقیت این است که می توانید تعادل خوبی بین سادگی و زیبایی ایجاد کنید. انتخاب رنگ های روشن با نور کافی می تواند در گسترش فضای شما بسیار مهم باشد. یکی از بهترین ایده ها استفاده از چراغ های مخفی یا لامپ های ال ای دی است که به طور غیرمستقیم فضا را روشن می کند و در عین حال فضا را زیباتر نشان می دهد.

64764

انتخاب فرش و لوازم جانبی مناسب

علاوه بر همه اینها، اگر فرش های کوچکتر اما هماهنگ با رنگ مبلمان را انتخاب کنید، فضا را تمیز و زیبا خواهید کرد. داشتن یک طراحی زیبا همیشه به این معنی نیست که باید از چیزهای عجیب و غریب و گران قیمت استفاده کنید. بلکه انتخاب مناسب و دانستن نحوه ترکیب آنها بسیار مهم است. به عنوان مثال، می‌توانید از کوسن‌های رنگارنگ و گلدان‌های کوچک برای تنوع استفاده کنید، یا می‌توانید پانل‌های دیواری را انتخاب کنید که طرح‌های مینیمالیستی دارند و احساس راحتی بیشتری را القا می‌کنند.

544545

تلفیق سنت و مدرنیته در پذیرایی کوچک

ایرانی ها هر چقدر هم که بمیرند سنت گرا هستند. در این سبک معمولا سعی می شود از المان های بدیع مانند قالیچه دست بافت، قالیچه یا تابلوهای قدیمی استفاده شود و در عین حال از عناصر مدرن و کاربردی نیز برای ایجاد ترکیبی زیبا و مناسب استفاده شود. این سبک می تواند گرما و در عین حال مدرنیته را در خانه ایجاد کند، انتخاب مبلمان ساده اما در عین حال با منظره ای زیبا در کنار پیسلی یا نقاشی روی بشقاب های تزئینی می تواند پذیرایی سنتی و مدرن را به شما هدیه دهد.

878

پیروان ایده هایی برای پذیرایی شیک و مدرن.

اگر می خواهید ایده های بیشتری ببینید، کافی است به فضای مجازی و پینترست مراجعه کنید. تصاویر زیادی وجود دارد که می تواند شما را در این مسیر الهام بخشد و ایده بگیرید. اگر به آن عکس ها دقت کنید، می بینید که در واقع جزئیات کوچکی وجود دارد که می تواند تغییراتی ایجاد کند و پذیرایی را از یک محیط ساده به یک محیط شیک تبدیل کند. پرده، قالیچه، مبلمان، لوستر و حتی جزئیات در این امر موثر است.

874

فضایی صمیمی با این عناصر

طراحی یک پذیرایی ساده نیاز به خلاقیت و دقت در جزئیات دارد. می توانید رنگ های ملایم، مبلمان مناسب و تزئینات ساده مانند گلدان ها، تابلوهای نقاشی زیبا و قالیچه ها را انتخاب کنید و فضایی دنج ایجاد کنید. چیدمان مناسب و نور مناسب نیز به بزرگتر و روشن تر نشان دادن فضا کمک می کند. این مدل حتی در خانه های کوچک نیز می تواند پذیرایی جذاب و ساده ای داشته باشد. از وسایل چند منظوره، گیاهان و نور طبیعی کمک بگیرید تا فضا را زیباتر، گرم و صمیمی تر کنید.

654654



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.