افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

چیدمان اولیه پذیرایی مستطیلی / اگر این نکات کوچک را بدانید خانه را زیبا می کنید

  • کد خبر : 307977
چیدمان اولیه پذیرایی مستطیلی / اگر این نکات کوچک را بدانید خانه را زیبا می کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- با کوچکتر شدن فضاها، بحث چیدمان و دکوراسیون بیش از گذشته جدی گرفته شده است تا با ترفندهایی فضا بزرگتر و بازتر به نظر برسد. سازماندهی یک فضای بزرگ و استاندارد شاید کار چندان سختی نباشد، اما زمانی که فضای لابی و پذیرایی باریک و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- با کوچکتر شدن فضاها، بحث چیدمان و دکوراسیون بیش از گذشته جدی گرفته شده است تا با ترفندهایی فضا بزرگتر و بازتر به نظر برسد. سازماندهی یک فضای بزرگ و استاندارد شاید کار چندان سختی نباشد، اما زمانی که فضای لابی و پذیرایی باریک و مستطیل شکل است، چیدمان اولیه و قرارگیری مناسب وسایل در محل خود نیازمند کمی خلاقیت و تفکر است.

چیدمان اولیه فرش ها، بهترین مکان برای تلویزیون، محل قرارگیری کنسول و … در مواقعی که فضا مستطیل و باریک باشد، دقت بیشتری می طلبد تا فضا طاقت فرسا به نظر نرسد. در این مقاله در مورد چیدمان اولیه پذیرایی مستطیلی با شما صحبت خواهیم کرد و ترفندهایی را به شما خواهیم گفت تا اگر فضای باریکی دارید، بتوانید آن را به بهترین شکل بچینید. تا انتها با ما همراه باشید.

فضا را جدا کنید

وقتی اتاق پذیرایی مستطیل و باریک باشد، امکان چیدمان تمام عناصر خانه وجود ندارد و نیاز به جداسازی فضا ایجاد می شود. در این صورت بهتر است فضایی را به اتاق غذاخوری و فضایی دیگر را به اتاق نشیمن و تلویزیون اختصاص دهید. پیشنهاد ما این است که میز ناهارخوری را در انتهای هال قرار دهید و نزدیک ترین فضا به ورودی را به اتاق نشیمن تبدیل کنید.

اتاق نشیمن-1

پذیرایی را شلوغ نکنید

برای طراحی اولیه یک اتاق نشیمن یا پذیرایی باریک و مستطیلی باید فضا را تا حد امکان ساکت نگه داشت و از تعداد کمی تزئینات و لوازم جانبی استفاده کرد. برای تزیین این مدل فضاها بهتر است فضایی باز و نسبتاً آرام و مطابق با مینیمالیسم فراهم شود تا آسایش ساکنان خانه فراهم شود.

اتاق نشیمن-2

مبل ها را به دیوارها نزدیک کنید.

در خانه های بزرگ که فضای هال و پذیرایی باز و مربع است، معمولا مبل ها را نزدیک به دیوارها قرار می دهند، اما زمانی که فضای پذیرایی باریک و مستطیل شکل است، مبل ها باید تا حد امکان به دیوارها نزدیک باشد.

اتاق نشیمن-4

استفاده از فرش های بزرگ ممنوع!

پهن کردن فرش‌های بزرگ که کل لابی و پذیرایی را می‌پوشاند دعوت‌کننده نیست و فضا را خفه‌کننده و خسته‌کننده جلوه می‌دهد. این کار برای فضاهای بزرگ توصیه نمی شود و برای فضاهای باریک و کوچک مناسب نیست.

اگر راهرو و پذیرایی باریکی دارید، از فرش‌های کوچک ترجیحاً رنگ روشن استفاده کنید تا فضا بازتر شود.

اتاق نشیمن-5

میز جلوی مبل نباید بزرگ باشد.

شاید داشتن یک میز جلوی یک مبل بزرگ بسیار جذاب باشد و بتوانید چیزهای زیادی روی آن قرار دهید، اما اگر اتاق نشیمن مستطیلی و باریکی داشته باشید، این کار فضای زیادی را اشغال می کند و حرکت را دشوار می کند. در اطراف خانه. برای فضای باریک و مستطیلی بهتر است میز مستطیلی را انتخاب کنید تا تناسب فضا به خوبی رعایت شود.

اتاق نشیمن-6

اگر دوست دارید خانه خود را مانند یک طراح حرفه ای زیبا کنید، اینجا را ببینید!



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.