افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

چگونه یک عکس خوب باشیم؟ / ترفند او آنقدر خاص است که حتی با دمپایی و پیژامه هم می توانید از معشوق خود عکس بگیرید.

  • کد خبر : 340983
چگونه یک عکس خوب باشیم؟ / ترفند او آنقدر خاص است که حتی با دمپایی و پیژامه هم می توانید از معشوق خود عکس بگیرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها خیلی از موضوعات در دنیا مجازی شده، دوستی ها مجازی شده، کسب و کارها مجازی شده اند، مثلا وبلاگ نویسی که از طریق تبلیغات پول در می آورد، کارش مجازی است و حتی عده ای از این طریق ازدواج می کنند. مثلاً اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها خیلی از موضوعات در دنیا مجازی شده، دوستی ها مجازی شده، کسب و کارها مجازی شده اند، مثلا وبلاگ نویسی که از طریق تبلیغات پول در می آورد، کارش مجازی است و حتی عده ای از این طریق ازدواج می کنند. مثلاً اگر یادتان باشد سردار آزمون و همسرش در سرزمین خارجی خود عروسی مجازی داشتند، یعنی خانواده و اقوام در تالار جمع شده بودند، اما عروس و داماد در مراسم عروسی خودشان حضور نداشتند، بلکه عروس و داماد خودشان در مراسم عروسی حضور داشتند. یک تماس ویدیویی و ما در حال تماشای عروسی آنها بودیم. این موضوع خیلی عجیب بود اما مشکل اینجاست که مردم دوست دارند حتی در دنیای مجازی هم زیبا و آراسته به نظر برسند. یکی از راه هایی که می توانیم زیبا به نظر برسیم، عکس است.

زیرا حتی می‌توانید با ویرایش عکس‌ها با برنامه‌های ویرایش عکس، خود را زیباتر از آنچه هستید جلوه دهید که افراد آن‌طور که باید و شاید آن‌طور که باید خوب نباشند، تا زمانی که می‌توان فکر کرد. راه حلی برای حل این مشکل و رسیدن به سطح مطلوب از کیفیت خوب عکاسی است، به همین دلیل است که بسیاری از افراد می پرسند که چگونه کیفیت عکاسی خوبی داشته باشیم که در این مقاله برای پاسخ به سوال شما و کمک به گرفتن عکس های خود به آن ها پرداخته ایم. زیباتر، می خواهیم ترفندهای مرتبط با این موضوع را به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

نور مناسب را برای فضای عکاسی خود انتخاب کنید

البته اگر کاری با عکاسی دارید می دانید که نور تاثیر مستقیمی روی عکس های شما می گذارد، بنابراین اگر در طول روز عکاسی می کنید، نباید زیر نور خورشید بایستید زیرا در این صورت صورت شما به عکس می افتد. تبدیل خواهد شد. بیش از حد روشن و سالم باشید. اگر بخواهید با پشت به خورشید بایستید، ممکن است صورتتان تیره و تار شود.

البته با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که روزهای ابری همیشه برای عکاسی مناسب نیستند، بنابراین باید محیطی با نور خنثی را برای این منظور انتخاب کنید تا بتوانید بهترین عکس ها را از خود ثبت کنید، به همین دلیل است که شما برای دریافت نور مناسب باید زاویه و مکان را تغییر دهید.

چگونه یک عکس خوب باشیم

مراقب باشید که سر خود را کج کنید تا عکس خوبی بگیرید.

برای جلوگیری از شلختگی در عکس باید مراقب باشید که سر خود را کج کنید، مثلا برای شلختگی در عکس ها باید سر خود را کمی به عقب خم کنید و بدن خود را طوری قرار دهید که دوربین کمی بالاتر از قد شما باشد یا در سطح چشمانت جای خودت را بگیر همچنین، می توانید دست خود را زیر چانه خود قرار دهید و زبان خود را به سقف دهان خود بچسبانید تا در عکس خمیده به نظر نرسید.

چگونه عکس های خوب بگیریم

لباس های خوب شما را زیباتر می کند.

آیا دقت کرده اید که وقتی شخصی می خواهد از شما عکس بگیرد، آمادگی این کار را ندارید و سعی می کنید از او فرار کنید، اما وقتی به خود آمدید و شیک به نظر می رسید، آماده هستید که از خود عکس های زیبایی بگیرید؟ ، فقط همین است، مشکل سر و وضعیت بدن شما و البته لباس های زیبایی است که می پوشید، زیرا در این صورت اعتماد به نفس شما در مقابل دوربین بسیار بیشتر می شود، پس باید سعی کنید لباس های خوبی با اکسسوری های مناسب انتخاب کنید. برای اینکه زیباتر از همیشه به نظر برسید، بیا

پس اگر می خواهید برای صفحه اینستاگرام خود عکس های زیبایی بگیرید، لباس شامی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد و به نظر شما رنگ پوستتان را واضح تر و روشن تر در عکس نشان دهید. این را هم باید در نظر داشته باشید که آرایش می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت عکس شما داشته باشد اما بهتر است در مدل موهایتان زیاد تغییر ندهید تا زمانی خراب نشود.

چگونه عکس های خوب بگیریم



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.