افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

چگونه یک دکوراسیون مدرن داشته باشیم؟ / اینجوری باید آجیل بخوری برای خونت، توجه نکن

  • کد خبر : 318000
چگونه یک دکوراسیون مدرن داشته باشیم؟  / اینجوری باید آجیل بخوری برای خونت، توجه نکن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه مردم می خواهند در هر زمینه ای بهترین، بهترین خانه، بهترین ماشین، بهترین سبک و… را داشته باشند، پس برای داشتن هر کدام از این بهترین ها باید سخت تلاش کنید، زیرا فقط با علاقه و میل. ، زمانی که عملی باشد اگر آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه مردم می خواهند در هر زمینه ای بهترین، بهترین خانه، بهترین ماشین، بهترین سبک و… را داشته باشند، پس برای داشتن هر کدام از این بهترین ها باید سخت تلاش کنید، زیرا فقط با علاقه و میل. ، زمانی که عملی باشد اگر آن را رعایت نکنید به آنچه می خواهید نخواهید رسید، زیرا اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید هدف شما رسیدن به بهترین دکوراسیون است، زیرا در نهایت یک چیدمان خوب در خانه می تواند انجام دهید. آنقدر کلاس خانه شما را بالا می برد که محدودیتی ندارد زیرا دکوراسیونی است که قانون لباس خانه را دارد، همانطور که لباس ما می تواند عیوب بدن ما را بپوشاند و اصلاح کند، دکوراسیون خوب هم می تواند عیوب را بپوشاند. . در فضا و آنها را از چشمان خود حذف کنید.

پس برای داشتن یک دکوراسیون خوب باید تلاش کرد و برای این امر لازم است برخی از اصول و قواعد دکوراسیون را بدانید تا بر اساس آن ها چیدمان انجام شود. دکوراسیون مشکل دارد، باید در برابر تغییر آن مقاومت کنید. این کار را نکنید و از بهترین سلیقه خود در این امر استفاده کنید و از آن برای افزودن امضای شخصی خود به دکوراسیون استفاده کنید. حال در این سری از مقالات ما برای کمک به شما در داشتن دکوراسیونی زیبا در مورد موارد مختلف در چیدمان صحبت می کنیم و امروز می خواهیم نکاتی را در مورد اینکه چگونه دکوراسیونی مدرن و متناسب با کاریکاتور خود داشته باشید به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید

استفاده از رنگ های خنثی مهمترین جنبه برای داشتن یک دکوراسیون مدرن است

یکی از مهم ترین عناصری که در دکوراسیون های مدرن مورد توجه قرار می گیرد، رنگ ها هستند که در اکثر مواقع محدود هستند، به این معنی که نمی توان از رنگ های زیادی در این مدل استفاده کرد، زیرا باعث ایجاد انبوهی می شود که دقیقاً مشخصه دکوراسیون مدرن است. دکوراسیون که در عین زیبایی هم هست، ساده است، برخلاف این داستان، می توان گفت اکثر رنگ های به کار رفته در این دکوراسیون، بژ، سفید، خاکستری، مشکی و خاکی است که از رنگ های خنثی محسوب می شوند.

البته می توانید از رنگ های طبیعی به عنوان رنگ های مکمل در دکوراسیون مدرن استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید از رنگ های قهوه ای و سبز در فضا استفاده کنید که رنگ های طبیعی و الهام گرفته از طبیعت هستند، اما به شرطی که لوازم جانبی را انتخاب کنید، بزرگ نباشد. عناصر، برای ایجاد جلوه های بصری بیشتر.

چگونه یک دکوراسیون مدرن داشته باشیم ۲

از انواع مختلف اقلام استفاده کنید.

در حال حاضر مواد و مصالح آهنی برای ساخت مبلمان و مبلمان مانند چوب، فلز و پلاستیک وجود دارد و ترکیب آنها با یکدیگر در یک دکوراسیون مدرن زیبایی به فضا می بخشد، مثلا در یک دکوراسیون مدرن می توانید داشته باشید. یک مبلمان چوبی میز تلویزیون و OR یک دیوار را با چوب تزئین کنید و حتی یک گلدان چوبی بزرگ در گوشه ای از خانه داشته باشید و در کنار آن لوازم فلزی مانند مجسمه فلزی بزرگ در گوشه ای دیگر از خانه داشته باشید یا حتی یک میز ترکیبی داشته باشید. از چوب و فلز سپس بسته به نوع اقلام باید از مواد مختلفی استفاده کنید.

چگونه یک دکوراسیون مدرن داشته باشیم 1

مبلمان راحت و ساده را فراموش نکنید.

گفتیم هدف از دکوراسیون مدرن زیبایی و سادگی است و در این صورت باید از تجملات غیر ضروری دوری کنید، البته باید وسایلی شیک برای دکوراسیون بخرید که در برخی موارد بسیار گران هستند، اما وسایل شما باید انجام دهند. پر زرق و برق نباشید و حتی اگر فضای شما کوچک است نباید زیاد باشد، عناصر زیاد آن را بسیار به هم ریخته نشان می دهد که مطمئناً دغدغه شما نخواهد بود، در حالی که اگر دکوراسیون مدرن و فضا کوچک است، می توانید به راحتی دنبال کنید. قوانین مربوط به این دکوراسیون می توانید فضا را به گونه ای طراحی کنید که با وجود خلوت بودن، بزرگتر به نظر برسد.

بنابراین طبیعتا برای چنین فضایی نمی توان از مبلمان واقعی، به هم ریخته و باشکوه استفاده کرد، زیرا بهترین گزینه برای شما مبلمان ساده و کاربردی است، البته این سادگی در سایر عناصر نیز باید رعایت شود.

چگونه یک دکوراسیون مدرن داشته باشیم 3



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.