افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

چگونه یک تسمه بسازیم تا جوش نخورد؟ / به این ترتیب می توانید قرمزی و تورم بعدی را از بین ببرید.

  • کد خبر : 218767
چگونه یک تسمه بسازیم تا جوش نخورد؟  / به این ترتیب می توانید قرمزی و تورم بعدی را از بین ببرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروز زیبا بودن اصلا کار سختی نیست، اما بسیار آسان شده است، زیرا مانند گذشته، بسیاری از افراد از شیک پوشی و نحوه ایجاد استایل و ظاهر زیبا بی اطلاع نیستند که این امر به دلیل برای مثال منابع موجود و فراوان. همین الان که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروز زیبا بودن اصلا کار سختی نیست، اما بسیار آسان شده است، زیرا مانند گذشته، بسیاری از افراد از شیک پوشی و نحوه ایجاد استایل و ظاهر زیبا بی اطلاع نیستند که این امر به دلیل برای مثال منابع موجود و فراوان. همین الان که دارید این مقاله را می خوانید به نوعی گامی در جهت زیباسازی خود برداشته اید که در نهایت پنج دقیقه از وقت شما را می گیرد! پس مقالات ما را دنبال کنید تا زیباتر از دیروز باشید و البته از ترندها، مدها و البته نحوه آرایش موهایتان مطلع شوید، مثلاً بدانید بهترین عطرهای مناسب خانم ها برای عید این روزها کدامند.

به همین دلیل مهم است که همه چیزهایی که مد است را بدانید تا خاص تر به نظر برسید، حالا لزوماً لزومی ندارد که آنها را دنبال کنید، بلکه باید بهترین را در وسط انتخاب کنید، مثلاً در بین کفش های پاشنه بلند، به دنبال آن باشید که هر چه بیشتر توجه شما را به خود جلب کند و با آن احساس راحتی بیشتری کنید و البته فکر می کنید با استایل و لباس شما همخوانی بیشتری دارد و شما را شیک و مدرن نشان می دهد. حالا از این بگذریم و به موضوع مقاله امروز برسیم که در مورد پاسخ این است که چگونه بند را ببندیم تا جوش نخورد؟ مشکلی که اکثر خانم ها با آن مواجه هستند و با آن دست و پنجه نرم می کنند، حالا می خواهیم در مورد کارهایی که بعد از بستن پانسمان برای جلوگیری از جوش صورت می شود با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه یک تسمه بسازیم تا جوش نخورد؟ از یخچال و فریزر استفاده کنید

برای جلوگیری از ایجاد جوش بعد از پیچیدن، می توانید پس از پیچیدن صورت، پوست خود را خنک کنید و با کاهش التهاب از ایجاد جوش جلوگیری کنید. با انجام این کار منافذ پوست شما بسته می شود که از ایجاد جوش در شما جلوگیری می کند. پس برای این کار از یک تکه خیار استفاده کنید و آن را رنده کنید و بعد از اصلاح روی پوستتان بگذارید تا خنکی خیار باعث آرامش و تسکین پوست شما شود و احتمال جوش زدن را به صفر برساند.

چگونه گره بزنیم تا جوش نخورد.

چگونه تسمه بسازیم تا جوش نخورد؟ از روغن درخت چای استفاده کنید

روغن درخت چای را می توان یکی از بهترین مواد موثر در پیشگیری و درمان جوش های سر سیاه چه پس از اصلاح و چه در شرایط عادی دانست و نقش مهمی را ایفا کند و خوبی آن این است که برای بسیاری از پوست ها قابل استفاده است. انواع . برای استفاده از این روغن بعد از اصلاح کافیست کمی از آن را به پوست بمالید و به مدت بیست دقیقه ماساژ دهید و پس از این مدت پوست را با آب گرم بشویید و خشک کنید.

چگونه گره بزنیم تا جوش نخورد.

چگونه یک تسمه بسازیم تا جوش نخورد؟ از عسل استفاده کنید

عسل را می توان محصولی دانست که دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده است، بنابراین می تواند از ایجاد جوش بعد از اصلاح جلوگیری کند. برای استفاده برای این منظور کافی است مقداری عسل را با چند قطره آب لیموی تازه ترکیب کرده و روی پوست خود بمالید و پس از چند دقیقه بشویید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از این ماده نقش مهمی در روشن شدن پوست دارد.

چگونه گره بزنیم تا جوش نخورد.

چگونه تسمه بسازیم تا جوش نخورد؟ از آلوئه ورا استفاده کنید

آلوئه ورا را شاید بتوان یکی از گیاهانی دانست که فواید خاصی برای پوست دارد و می تواند به پیشگیری از آکنه و حتی درمان آن پس از اصلاح کمک کند. برای استفاده برای این منظور، پس از اتمام اصلاح، یک برگ آلوئه ورا را با چاقو از وسط نصف کنید و محتویات آن را روی پوست خود بمالید و بگذارید چند ساعت روی پوستتان بماند. آلوئه ورا همچنین به بهبود ضایعات پوستی و هر نوع التهاب کمک می کند.

چگونه گره بزنیم تا جوش نخورد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.