افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

چگونه کرم پودر مناسب و مناسب پوست خود را انتخاب کنیم / قرمز، سفید یا سبز مهم نیست، اصول این است

  • کد خبر : 283417
چگونه کرم پودر مناسب و مناسب پوست خود را انتخاب کنیم / قرمز، سفید یا سبز مهم نیست، اصول این است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها هرکسی روال های متفاوتی دارد، یکی غذا خوردن، یکی ورزش، یکی روال کار و در این میان، روال آرایشی و بهداشتی بخش بسیار مهمی از زندگی زن امروزی است. البته، فقط روی آرایش تمرکز نکنید، زیرا امروزه بیشتر خانم ها یک روال ارزان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها هرکسی روال های متفاوتی دارد، یکی غذا خوردن، یکی ورزش، یکی روال کار و در این میان، روال آرایشی و بهداشتی بخش بسیار مهمی از زندگی زن امروزی است. البته، فقط روی آرایش تمرکز نکنید، زیرا امروزه بیشتر خانم ها یک روال ارزان پوستی برای داشتن پوستی سالم و سالم دارند که به آن پایبند هستند زیرا می دانند با پیروی از آن می توانند نتایج عالی کسب کنند. باعث می شود پوست شما شاداب و شاداب به نظر برسد، پس اول از همه باید باور داشته باشید که قرار است پوست خوبی برای خود بسازید.

اما این وسط یک مشکل وجود دارد که محصولات پوستی برای پاکسازی و لایه برداری آن استفاده می شود اما در این میان از یک سری لوازم آرایشی استفاده می شود که می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و باعث بسته شدن منافذ پوست شما شود. جوش و آکنه، این کرم پودر از آن دسته مکمل هایی است که در صورت عدم انتخاب صحیح، علاوه بر این مشکلات ظاهر زشتی نیز ایجاد می کند، به همین دلیل باید کرم پودرهای مناسب را انتخاب کنید. برای استفاده روزانه که به دلیل بافت سبکی که دارند باعث آسیب می شوند، به پوست نمی چسبند، اما ابتدا باید بدانید که چگونه کرم پودر مناسب را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.

نحوه انتخاب کرم پودر برای پوست های چرب

اگر از آن دسته افرادی هستید که پوست چرب دارید، باید از کرم پودرها یا پنکیک های کرم بدون چربی استفاده کنید، زیرا قطعاً نمی خواهید بعد از زدن کرم، پوستتان مانند مهتاب جلوی صورتتان بدرخشد. بسیار واضح! خوب، کرم های بدون چربی پودرهایی دارند که حتی چربی پوست شما را جذب می کند و در نتیجه ظاهری نرم و مات به پوست شما می بخشد. کرم های پودری حاوی مواد معدنی برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند زیرا ذرات خشک موجود در آنها به جذب رطوبت اضافی از پوست کمک می کند و از براق شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

نحوه انتخاب کرم پودر برای پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید باید کرم پودری تهیه کنید که علاوه بر زیبایی پوست شما آبرسانی کند و البته به دلیل خشکی پوست پوسته پوسته نشود و حالت خمیری به شما ندهد. که در این شرایط باید کرم پودر مایع یا استیک های مرطوب کننده را انتخاب کنید. اصولا کرم پودرهایی که بافت کرمی دارند پوست شما را مرطوب می کنند و البته بسته به شرایط پوست شما قدرت پوشانندگی بالایی دارند.

چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

نحوه انتخاب کرم پودر برای پوست مختلط

اگر قسمتی از پوست شما چرب و قسمتی دیگر خشک است، باید بدانید که پوست شما مختلط یا مختلط است، یعنی مشکل هر دو نوع پوست را توجیه می کنید و باید مراقب پوست خود باشید تا یک قسمت آن در یک جبهه خشک است و یک قسمت دیگر در جبهه دیگر است. وظیفه شما این است که در نهایت هر دو طرف را آشتی دهید و پوستی زیبا و مخملی ایجاد کنید، بنابراین در زمینه کرم پودرهای این نوع پوست بهتر است از کرم پودر مخصوص پوست های خشک استفاده کنید. هم برای پوست های چرب و هم کرم های پودری حاوی مواد چرب یا نرم کننده مانند روغن های گیاهی، کره کاکائو، کره شی و غیره.

چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

نحوه انتخاب کرم پودر برای پوست های حساس

برای انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست های حساس و مستعد آکنه باید دقت و توجه بیشتری به خرج دهید، زیرا ممکن است با انتخاب نادرست پوست خود را خراب کنید، بنابراین اگر چنین پوستی دارید، باید از استفاده از محصولات حاوی از مصرف الکل، اسانس ها یا عطرها خودداری کنید زیرا باعث تحریک پوست می شوند.

چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.