افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

چگونه پوست را آبرسانی کنیم؟ / نمی خواهید چروک های صورتتان بعد از 30 سالگی دهانتان را منحرف کند

  • کد خبر : 318215
چگونه پوست را آبرسانی کنیم؟  / نمی خواهید چروک های صورتتان بعد از 30 سالگی دهانتان را منحرف کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی در هر دوره ای تعاریف خاص خود را دارد زیرا هر روز چیزی مد می شود، مثلاً قبلاً پوست سفید زیباتر می شد، در حالی که اکنون حتی کسانی که پوست سفید دارند حداقل در تابستان آفتاب می گیرند تا تیره شوند، مثلاً قبلاً […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی در هر دوره ای تعاریف خاص خود را دارد زیرا هر روز چیزی مد می شود، مثلاً قبلاً پوست سفید زیباتر می شد، در حالی که اکنون حتی کسانی که پوست سفید دارند حداقل در تابستان آفتاب می گیرند تا تیره شوند، مثلاً قبلاً مد روز داشتن ابروهای نازک و خطی است در حالی که امروزه ابروهای پرپشت و پهن در بازار وجود دارد و مردم از هر طریقی سعی می کنند ابروهایی از این مدل را برای خود بسازند، حالا می خواهند ترفندهای رشد ابرو را در یک هفته دنبال کنند یا کاشت، میکروبلیدینگ و امثال اینها، هیچ فرقی بین اینها نیست، در هر صورت افرادی که دنبال مد هستند، مشتاق داشتن آن ابروها هستند.

اما در این بین نباید از هیچ مدی پیروی کرد، مثلاً یک مدت نیش ها را تیز کردند تا شبیه خون آشام ها شوند، اما این اصلاً مد محبوب نبود و خواسته همه نبود و افرادی که این مد را دنبال می کردند. در جامعه پذیرفتنی نیست، اما جدای از مد، یک سری زیبایی ها هستند که همیشه مهم و قابل توجه هستند، مثلا داشتن پوستی صاف و نرم یکی از آنهاست، به همین دلیل می گویند حتی باید یک پوست روتین ارزان، اما مراقب پوست خود باشید تا شفافیت و زیبایی خود را حفظ کنید، زیرا یکی از مهم ترین زیبایی ها برای خانم ها جوان ماندن است و اگر پوست سالم باشد، می توانند به این هدف برسند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد می پرسند چگونه پوست را آبرسانی کنیم. در این مقاله درباره این موضوع با شما صحبت خواهیم کرد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

عامل باران های بسیار گرم و طولانی مدت.

خوب، حمام کردن یکی از مهم ترین کارها برای لایه برداری پوست است، زیرا در حین حمام تمام آلودگی ها از روی پوست پاک می شود، اما اگر ساعت های زیادی استحمام کنید، موانع پوست شما از بین می رود و در این صورت شما کمی صبر کردن کم کم به دلیل از بین رفتن رطوبت و اسانس های پوست و در نتیجه کم آبی و خشکی آن که مطمئناً هیچکس این را نمی خواهد، به همین دلیل یکی از مهمترین کارهایی که برای آبرسانی به پوست باید انجام دهید این است که ساعتها دوش گرفتن را متوقف کنید از دوش گرفتن طولانی مدت با آب داغ خودداری کنید و در عوض یک حمام کوتاه و گرم بگیرید.

چگونه پوست را آبرسانی کنیم

استفاده از کرم ضد آفتاب، رطوبت و جوانی پوست شما را تضمین می کند

یک سری کارهای زیبایی وجود دارد که باید از سنین پایین انجام دهید و تا آخر عمر ادامه دهید، یکی از آنها استفاده از کرم ضد آفتاب است، زیرا تاثیری که استفاده از این ماده در جوان نگه داشتن پوست شما می گذارد باور نکردنی است. . به همین دلیل، هر اتفاقی که برای شما می‌افتد، باید از سنین پایین حتی به استفاده از ضدآفتاب کودکانتان عادت کنید!

بنابراین، هر بار که قصد خروج از خانه را دارید، صرف نظر از آفتابی بودن یا نبودن هوا، برای محافظت از پوست در برابر آسیب های پوستی ناشی از اشعه های UVA و UVB، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، زیرا در هر صورت، قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند به پوست آسیب برساند. از دست دادن آب آن و در نتیجه باعث از بین رفتن رطوبت، تخریب الاستین و کلاژن می شود که همگی باعث خشکی پوست و کاهش خاصیت ارتجاعی آن می شود.

چگونه پوست را آبرسانی کنیم

مصرف کافئین را کاهش دهید و سیگار نکشید.

یکی از ساده ترین و ساده ترین کارهایی که می توانید برای آبرسانی به پوست خود انجام دهید این است که مقدار کافئین مصرفی خود را محدود کنید، زیرا کافئین می تواند محتوای آب بدن شما را کاهش دهد و باعث شود پوست شما سفت و کم آب شود مصرف کافئین به دو فنجان در روز برای کاهش احتمال آسیب پوست.

نکته دیگری که ممکن است کلیشه ای به نظر برسد این است که در صورت کاهش یا ترک سیگار می توانید سلامت پوست خود را تضمین کنید و حتی باور نمی کنید که در کشورهایی مانند ایالات متحده بسیاری از زنان از این مشکل رنج می برند. دود.

چگونه پوست را آبرسانی کنیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318215

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.