افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

چگونه و از کجا می توان وام بدون بهره یا کارمزد دریافت کرد؟

  • کد خبر : 177959
چگونه و از کجا می توان وام بدون بهره یا کارمزد دریافت کرد؟

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، محمدرضا بایی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بانک سینا با درک صحیح از نیازهای اقشار متوسط ​​و خاص جامعه، طرح تسهیلات «آفتاب» را معرفی کرده است، اظهار داشت: به دنبال دریافت تسهیلات بدون ربا هستند، اظهار کرد: تسهیلات این طرح که بدون سود و با […]

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، محمدرضا بایی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بانک سینا با درک صحیح از نیازهای اقشار متوسط ​​و خاص جامعه، طرح تسهیلات «آفتاب» را معرفی کرده است، اظهار داشت: به دنبال دریافت تسهیلات بدون ربا هستند، اظهار کرد: تسهیلات این طرح که بدون سود و با کارمزد صفر پرداخت می شود، ویژه سپرده های اهورو قرض الحسنه است.

وی افزود: خط بانکداری اجتماعی در بانک سینا پیش از این به عنوان حوزه بانکداری اسلامی یا بانکداری قرض الحسنه شناخته می شد که هدف از آن ارائه تسهیلات قرض الحسنه به گروه های حمایتی، گروه های هدف بنیاد مستضعفان بود. . ، کمک جویان و غیره او اکنون با جدیت بیشتری موضوع پرداخت وام نگهداری و قرض الحسنه را دنبال می کند.

بیتی گفت: برای دریافت وام قرض الحسنه بدون کارمزد از آفتاب، افتتاح حساب قرض الحسنه با حداقل موجودی 50 هزار تومان ضروری است و افراد می توانند از این تاریخ به طور متوسط ​​از یک ماه تا 12 ماه برای دریافت وام اقدام کنند. حساب. بسته به اینکه موجودی یا سپرده اهالی قرض الحسنه چند ماه باشد، مبلغ وام می تواند از 13.1 درصد این موجودی تا 147.2 درصد آن باشد. به عنوان مثال اگر فردی در مدت شش ماه با فرض پرداخت 12 ماهه یکصد میلیون تومان به این حساب واریز کند، می تواند مبلغ تقریبی 82 میلیون تومان از قرض الحسنه دریافت کند و موجودی خود را به 182 برساند. میلیون تومان.

وی ادامه داد: مدت بازپرداخت این خدمت بین 6 تا 48 ماه متغیر است و بسته به میانگین مدت زمان ایجاد و بازپرداخت حساب، ضریب خدمت یعنی نسبت وام دریافتی به متوسط ​​سپرده تعیین می شود.

بیلی خاطرنشان کرد: سقف وام افراد در این طرح 300 میلیون تومان است تا زمانی که مانده اصل اعتبارات خرد اعطایی و کارت اعتباری افراد در بانک سینا از این مبلغ بیشتر نشود.

مدیرعامل آذربایجان شرقی و بانک سینا اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از جنبه های جذاب این طرح بانک سینا امکان واگذاری امتیاز این وام به افراد دیگر است. یعنی پس از واریز وجه و پایان مهلت دریافت وام، می تواند با تکمیل فرم انتقال امتیاز، امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان و خواهر و برادر خود واگذار کند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایان واقعی نیز می توانند با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه ای که حداقل سه ماه از آن می گذرد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، امتیاز وام خود را به پرسنل زیرمجموعه واگذار کنند.

باری در بخشی دیگر از سخنان خود به تسهیلات بانک سینا در مناطق محروم استان های آذربایجان شرقی و اردبیل اشاره کرد و گفت: چاراویماق در آذربایجان شرقی و گرمی در اردبیل دو منطقه ای هستند که از سوی بنیاد مصطفان کم برخوردار شناخته شده اند. تنها در شهرستان چاراویماق این بانک برای هزار و 244 متقاضی یک هزار و 777 میلیارد ریال کمک کرده است.

وی با بیان اینکه این بانک 395 هزار مشتری در رده های مختلف در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل دارد، گفت: این منطقه با 23 شعبه و 2 باجه یکی از بهترین مناطق بانک سینا در کشور محسوب می شود.

وی منابع موجود در این منطقه را 43.5 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: 82 درصد از این منابع که 61 درصد آن منابع ارزان قیمت است در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

البیع ادامه داد: منابع بانک سینا در این منطقه 24 درصد و مانده هزینه های آن 15 درصد افزایش یافت و تسهیلات پرداختی برای آذربایجان شرقی و اردبیل توسط بانک سینا 3200 میلیارد ریال بیشتر از تعهدات بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.