افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 15 November , 2024
4

چگونه ورود فرزندتان به صنعت بازی را آسان‌تر کنید

  • کد خبر : 140079
چگونه ورود فرزندتان به صنعت بازی را آسان‌تر کنید

به گزارش بازار، تقریباً همه ما در دوران کودکی بازی های رایانه ای را تجربه کرده ایم و در رویاهایمان می خواستیم روزی بازی خودمان را بسازیم، اما مسیر رسیدن به این آرزو به قدری سخت و صعب العبور بود که به او هدیه دادیم. اما با گسترش گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی، صنعت بازی‌های […]

به گزارش بازار، تقریباً همه ما در دوران کودکی بازی های رایانه ای را تجربه کرده ایم و در رویاهایمان می خواستیم روزی بازی خودمان را بسازیم، اما مسیر رسیدن به این آرزو به قدری سخت و صعب العبور بود که به او هدیه دادیم. اما با گسترش گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی، صنعت بازی‌های مدرن آنقدر پیشرفته و حرفه‌ای شده است که طراحی و توسعه بازی به گزینه‌ای مناسب برای شغل تبدیل شده است و اگر فرزندمان بخواهد طراح بازی‌های حرفه‌ای شود، خوشحال خواهیم شد. زیرا شما مانند دکترا و مهندسی شغلی امیدوارکننده و جذاب را انتخاب کرده اید که طبق آخرین آمارهای موجود سالانه حداقل 70 هزار دلار درآمد برای شما به ارمغان می آورد. با تمام این سخنان، سوال بزرگ اینجاست: در دنیای حرفه ای و تخصصی مدرن، چگونه می توانید فرزند خود را با صنعت بازی های ویدیویی آشنا کنید؟

از دور، صنعت ساخت و طراحی بازی های ویدیویی دنیایی بسیار فنی و تخصصی به نظر می رسد و به گفته کسانی که آن را نمی شناسند، موانع زیادی برای ورود وجود دارد. با این حال، بخش دانش آموزی آکادمی معبر اول با برگزاری اولین رویداد ملی استعدادیابی Mobar Awl یا رویداد کیبورد، این کار را آسان کرده است و فرزند گیمر شما که تنها به ساخت بازی علاقه دارد، می تواند به راحتی اولین قدم را برای ورود بدهد. صنعت بازی با رویداد صفحه کلید. مانند؟

در رویداد صفحه کلید، بازی فقط برنامه نویسی نیست

گروه دانش آموزی اولین آکادمی تکمیلی برای سهولت هر چه بیشتر فرآیند آشنایی دانش آموزان با مفاهیم اولیه و مقدماتی بازی سازی، سرفصل های آموزشی رویداد بازی با صفحه کلید را به 4 قسمت تقسیم کرده است. این چهار بخش عبارتند از

● بخش فنی یا برنامه نویسی

● بخش هنر یا طراحی هنری.

● بخش طراحی یا طراحی بازی

● بخش مهارت های عمومی

به همین دلیل کیبورد یا اولین رویداد استعدادیابی بهترین فرصت برای دانشجویان علاقه مند به رشته های برنامه نویسی، طراحی هنری و طراحی بازی از سراسر کشور است تا ابتدا اصول اولیه و بخش های مختلف بازی را بیاموزند. ایجاد. از آغاز تا انتها. پس از آن بخش و حرفه مورد علاقه خود را در بازی سازی بهتر می شناسند و با یادگیری و رزومه بهتر می توانند در مسیر حرفه ای بازی سازی موبایل راه پیدا کنند و در نهایت رویای ورود به صنعت بازی را محقق کنند. . بازی. راحت تر به حقیقت می پیوندند

به همین منظور 18 نفر از بهترین مدرسین فعال در صنعت بازی سازی کشور به ویژه فیروز دهقان طراح بازی Deadmage بیش از 40 ساعت محتوای آموزشی بازی سازی در 4 بخش فنی، هنری، طراحی و مهارت های عمومی تهیه کرده اند. . استودیوی بازی سازی، محمدمهدی بهفر راد، مدیرعامل مدریک، سید. سینا مرغشی، طراح بازی در استودیو Quiz و همچنین احمد جاودان، کارگردان هنری و داستان نویس در استودیو پایزن از جمله این افراد هستند.

ضمناً آموزش دانشجویان به جلسات ضبط شده محدود نمی شود، زیرا در پایان دوره، اساتید برای یادگیری بهتر و آزمون عملی مطالب آموخته شده، مراجع و مراجع بیشتری را معرفی کردند تا بتوانند دانش علمی خود را تقویت کنند پشتیبانی عملی در زمینه توسعه بازی. به این ترتیب آکادمی علاوه بر تغییر روند رویداد کیبورد و ایجاد دوره های آموزشی مقدماتی و عملی، توانسته است به آموزش عملی و تجربه عملی در ساخت بازی ها و همچنین یافتن هنرجویان مستعد از سراسر کشور بپردازد. .

توسعه بازی

حضور در صنعت بازی را با رویداد صفحه کلید تجربه کنید.

اگر قسمت آموزشی رویداد کیبورد را در نظر نگیریم، روند این رویداد می تواند تجربه حضور در صنعت بازی را برای دانش آموزان نیز شبیه سازی کند. به طوری که شرکت کنندگان رویداد کیبورد پس از ثبت نام و تماشای دوره های آموزشی، در مرحله بعد باید یک تیم 3 تا 5 نفره با شرکت کنندگان استان خود تشکیل دهند تا بازی را انجام دهند و وظیفه یک نفر را بر عهده بگیرند. از سه نقش اصلی ذکر شده

تیم هایی که تا ماه سپتامبر تشکیل شده بودند، پیشنهادات یا طرح های اولیه بازی مورد نظر خود را به داوران ارائه کردند و راهنمایی شدند تا بتوانند روند ساخت بازی آسان تر و بهتری را تجربه کنند. در مرحله دوم تیم ها تا پایان مهرماه فرصت داشتند تا نمونه اولیه بازی ها را به کمیته داوران ارسال کنند. در مرحله سوم که قرار است در پایان آبان ماه به پایان برسد، داوران باید پروژه ها را بررسی کنند تا داوطلبان نهایی هر مرحله انتخاب شوند. در آذرماه اردوی تمرینی سه روزه و اردوی پایانی رویداد کیبورد برگزار می شود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در پایان این اردوی آموزشی برگزار می شود.

توسعه بازی

آکادمی همبال اول علاوه بر جوایز نقدی که مجموعاً 200 میلیون تومان است، در راستای حمایت از دانش آموزان مستعد، متعهد شده است که دانش آموزان منتخب را به عضویت باشگاه کی برد درآورد تا مربیان و کارشناسان همچنان از آنها حمایت کنند. دانش آموزان برنده و به آنها کمک کنید تا به طور انحصاری از توسعه بازی های تلفن همراه خود پشتیبانی کنند.

رویداد بعدی صفحه کلید را از دست ندهید

با توجه به تقسیم بندی مناسب سرفصل های آموزشی در چهار بخش فنی، هنری، طراحی و مهارت های عمومی، حضور در اردوی سه روزه تخصصی بازی سازی آکادمی همراه اول، آموزش و راهنمایی دانش آموزان توسط بهترین اساتید فعال در صنعت بازی سازی کشور و از همه مهمتر حمایت ویژه گیمز و استعدادهای برتر، کیبورد یا رویداد استعدادیابی همراه اول، بهترین فرصت برای ورود فرزند شما به صنعت بازی است.

از آنجایی که رسالت و مسئولیت اجتماعی مجموعه معبر اول، یافتن دانش آموزان مستعد و حمایت از آنها برای فعالیت های سازنده روزافزون در صنعت ICT است، بخش دانش آموزی آکادمی معبر اول در نظر دارد رویداد کیبورد را دو بار در سال برگزار کند تا شهرها و پوشش های بیشتری را پوشش دهد. شهرها و هیچ دانش آموز مستعد و علاقه ای به دلیل محدودیت ها از قطار تکنولوژی روز رها نمی شود.

توسعه بازی

لذا در صورت تمایل به شرکت در دومین رویداد کیبورد 1402 یا اطلاع از رویدادهای این دوره و یا رویدادهای آینده به سایت kibordevents.ir مراجعه و ثبت نام کنید. ناگفته نماند که اخبار، آمار و روند رویدادها، چالش ها و عملکرد تیم در این سایت به صورت زنده به روز می شود.

علاوه بر این، شما می توانید از طریق اولین کانال شبکه اجتماعی آکادمی موبایل، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد رویداد صفحه کلید و سایر فعالیت ها دریافت کنید و مهمتر از همه، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با کمک شما بهترین برنامه ها را طراحی و اجرا کنیم. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.