افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

چگونه می توان عدم قطعیت معلمان در نمره گذاری را پیگیری کرد؟

  • کد خبر : 168749
چگونه می توان عدم قطعیت معلمان در نمره گذاری را پیگیری کرد؟

به گزارش بازار، وزارت آموزش و پرورش دوم آذرماه از تکمیل احراز صلاحیت معلمان و رسیدگی به اعتراضات آنها خبر داد و تاکید کرد که از این پس احراز صلاحیت فرهنگیان بر اساس آیین نامه مصوب انجام می شود. در عین حال این وزارتخانه از طراحی سامانه گفتگو در سایت وزارت آموزش و پرورش خبر […]

به گزارش بازار، وزارت آموزش و پرورش دوم آذرماه از تکمیل احراز صلاحیت معلمان و رسیدگی به اعتراضات آنها خبر داد و تاکید کرد که از این پس احراز صلاحیت فرهنگیان بر اساس آیین نامه مصوب انجام می شود.

در عین حال این وزارتخانه از طراحی سامانه گفتگو در سایت وزارت آموزش و پرورش خبر داد که به تمامی سوالات این سامانه پاسخ خواهد داد تا شبهات و شبهات کسانی که در رتبه بندی تردید دارند برطرف شود.

در همین راستا علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: اخیرا سامانه به دلیل اعتراض به رتبه بندی بسته شده است اما اگر فردی در این زمینه سوالی دارد می تواند در بحث مطرح کند. سیستم تا کارشناسان بتوانند پاسخ دهند.

وی این سوالات و ابهامات را شامل مواردی دانست که در چارچوب اعتراضات مورد غفلت قرار گرفته و یا به آنها پرداخته نشده است.

فرهادی تصریح کرد: سامانه گفتگو پاسخگوی سوالات معلمان است. در صورتی که فرد از پاسخ ارائه شده قانع نشد و همچنان سوال داشت، می تواند سوال خود را مجددا در سامانه مطرح کند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: اگر بررسی کنیم که موضوعی در رتبه بندی مغفول مانده است یا به سند جدیدی رسیدیم و مشخص شد اشتباه کرده ایم، بررسی می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه قبلا اعلام شده بود که اگر فردی نسبت به احراز صلاحیت اعتراض نکند، معاونت آموزشی فرصت دیگری برای اعتراض دارد، گفت: این مشکل مربوط به معلمان جدیدالورودی است که به تازگی کار خود را شروع کرده اند و به تدریج بر اساس آیین نامه نمره گذاری مشمول نمره گذاری می شوند، لذا اعتراض معلمان مشمول نظارت نمی باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.